Matallergi????

Mona_Lisa

Forelsket i forumet
For 14 dager siden hadde vesla det vi trodde var omgangssyke. Ho kasta opp og fikk diarè i etterkant. Klassiske tegn på omgangssjuke altså. I dag kaster ho opp igjen. Mønsteret er akkurat likt som sist. Så jeg tenker etter hva ho har spist. For to uker siden da dette starta hadde ho spist mango/pære fra glass. I dag har ho spist grøt med mango fra glass. Naturligvis stiller jeg da spørsmål om ho kan reagere på mango. Noen som har erfaring med liknende?
Vondt å se ho brekker seg til ho mister pusten. Merkelig nok er ho like blid etterpå, men sist ble ho veldig slapp etter å ha kasta opp fem ganger. Nå sitter jeg bare å venter på at ho skal bli ferdig med brekkningene. Kommer med kvarters mellomrom. LIKER IKKE!![:(]

Mener jeg har lest her inne en eller annen plass.. om noen som reagerte på eple/mango på glass..

Men ser at det var avføringen det var snakk om, her er iallefall linken til den diskusjonen:
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=22571704&mpage=1&key=Mango�

Håper du finner ut av hva det er, og at det løser seg..

Kan nok være en reaksjon vil jeg tro[&:] Men fortsatte du å gi den mango/pære på glass siden hun spydde i 5 dager? Får hun den enda?

ORIGINAL: RANDÅLF

Kan nok være en reaksjon vil jeg tro[&:] Men fortsatte du å gi den mango/pære på glass siden hun spydde i 5 dager? Får hun den enda?

Nei nei nei! [:D] Hun spydde ikke i fem dager. fem GANGER på samme dagen. Hun har ikke fått mango siden lørdag for to uker siden. I dag kjøpte jeg et glass med grøt fra Småfolk, som inneholdt mango. Etter å ha spist dette gikk det en liten stund, så spydde hun. Ikke så voldsomt som sist, men skal sies at det ikke var store mengder hun åt. Hun var helt fin til kvelden i dag, spiste kveldsgrøten sin og sovna greit. Er spent å se i morgen om hun får noen reaksjon andre veien. Blir nok å gjemme unna glassene med mango nå ja. Dette gidder vi ikke'no mer! [:'(]
Har ingen peiling eller erfaring med matallergi e.l. så derfor må jeg høre om noen av dere kjenner til dette. Skal sjekke ut linken ovenfor. Takk jenter! [:)]

Back
Topp