snuppelura13
Flørter med forumet
Hva kan jeg absolutt ikke spise i svangerskapet? Jeg vet at jordbær og reker er bannlyst og sterk mat men det må vel være noe mere??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: momy
alle de tingene kan du spise nå,men ikke når du ammer.[:D] iallefall etter det jeg har lest! [:)] jordbær må du vaske godt før du spiser! [:)] en regel som jeg bruker er at alt som har grodd i jord eller like oppå jorda må vaskes godt. leste det en plass,for å forhindre toksoplasmose. det står endel om det her http://www.babyverden.no/templates/Subject____656.aspx?cat=14
Jeg kunne spise alt da jeg ammet,mens en venninne kunne ikke spise noe.
Må bare prøve deg frem tror jeg.
Ellers kan enn spise nesten alt utenom rått kjøtt og for stor fisk og sånne ting.
ORIGINAL: bebe
En skal også være forsiktig med å kose/klappe for mye på fremmende katter og slikt... om dette er en myte eller ikke alltid godt å vite..[;)]
ORIGINAL: bebe
Ikke hørt man skal være påpasselig med mat og sånt i svangerskap, men en skal passe seg for enkelte ting når man ammer..
En skal også være forsiktig med å kose/klappe for mye på fremmende katter og slikt... om dette er en myte eller ikke alltid godt å vite..[;)]