Mat

fantasi_jente

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Novemberfnuggene 2023
Endelig veier jeg like mye som fra før svangerskapet (har slanket meg 7kg i første trimesteret pga. kvalmen). Men nå kom denne varmen og jeg har ikke lyst på mat selv om jeg er sulten :eek: Har spist salater et par dager nå... Hva spiser dere nå?
 
Mye saftig frukt og salt. Glad jeg er kvitt søtsuget iallfall!
 
Endelig veier jeg like mye som fra før svangerskapet (har slanket meg 7kg i første trimesteret pga. kvalmen). Men nå kom denne varmen og jeg har ikke lyst på mat selv om jeg er sulten :eek: Har spist salater et par dager nå... Hva spiser dere nå?

Raste ned ni kilo selv, og har kun klart å gå opp 2 av dem, men nå har jeg jammen gått ned enda en gang.. jeg sliter med det samme som du nå i varmen..:hungover:
Jeg spiser frukt, nøtter og mandler, knekkebrød som knaser godt med ost og evt paprika, yoghurt og pytt i panne med loff til... stort sett det eneste som går ned:rolleyes: men jeg drikker mye vann med isbiter, så blir jeg ikke uttørket i alle fall og spiser is når det frister, fått helt dilla på desse smoothie Isene fra isbilen:hilarious:
 
Har ikke matlyst jeg heller, så det blir altfor mye snacks og fjas. Drikker mye saft og vann med isbiter, og iskaffe. Ellers spiser jeg en brødskive eller to i løpet av dagen, og en halv porsjon av hva enn jeg lager til middag til samboer og datteren min. Ingenting frister, men når jeg først spiser så går det greit nok. Merkelig nok har jeg absolutt ikke gått ned i vekt :hilarious:
 
Back
Topp