Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi tenker å begynne nå snart. Vår er 5 mnd om to uker. Han viser stor interesse for mat når vi spiser og så ønsker vi å se om litt grøt til kvelds etterhvert kan bidra til at han sover litt lenger om natten. Vi fullammer også.
Vi starta med litt smaksprøver til lillegutt rett etter han ble 4 mnd, men han får endel morsmelkerstatning også. Nå er han snart 5 mnd og er fortsatt bare på små smaksprøver. Virker ikke som han er interessert i noe mer for øyeblikket, så da får vi bare smøre oss med tålmodighet vi voksne, som gjerne vil gi han alt mulig med en gang
Er hun fornøyd så hadde jeg ventet, vi startet rundt 4mndr med første, hun fikk mme, med yngste begynte vi rundt 5mndr, men jeg ammet til hun var 6mndr
Hu har vist så stor interesse for mat fra hu va 3 mnd så hu fekk begynne med smaksprøver når hu va 4 mnd. Storesøster viste ingen interesse og fekk først når hu va 6 mnd.
Jeg begynte for 2 uker sider med smaksprøver (isbit størrelse) Er genialt å bruke isbit boks til å lage ulike smaker i, frys det ned og ta ut bit for bit! Han er nettopp fylt 5 mnd og trives veldig godt med å smake på noe annet enn brystmelk. Men fullammer fram til 6 mnd Så han smaker på mat rett etter amming