BeeDee
Forelsket i forumet
Og sushi ...hvordan forholder man seg til det egentlig ? Leser ting som motsier hverandre og vet ikke hva som stemmer :/ ...liiit avhengig av sushi [emoji85]
Mener å ha lest at det eneste man skal styre unna er tunfisken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og sushi ...hvordan forholder man seg til det egentlig ? Leser ting som motsier hverandre og vet ikke hva som stemmer :/ ...liiit avhengig av sushi [emoji85]
Mener å ha lest at det eneste man skal styre unna er tunfisken.
Høres veldig bra ut![]()
Drikker mye pepsi max til vanlig, men har så vidt smakt på det etter at jeg fant ut at jeg er gravid. Vertfall nå i starten med tanke på at man skal være forsiktig med koffein.
Noen som vet om man kan spise røkelaks forresten? Vi er invitert i bursdag til helgen, og skal spise treretters på hotell, der er det visstnok røkelaks til forrett.![]()
Jeg drikker også veldig mye Pepsi Max, så tenkte at det ble vanskelig å kutte ned på det, men nå takler jeg ikke smaken.. veldig effektivt, men også litt trist.. har såå lyst på Pepsi Max, men det smaker virkelig ikke godt