I
Ingenbruker
Guest
Hva tenker dere å holde dere unna i svangerskapet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, alkohol, narkotika etc selvfølgelig xDHolder meg unna
Alkohol
Prøver å begrense sukker
Kaffe
Ja, alkohol, narkotika etc selvfølgelig xD
Har vel litt med bakteriekultur å gjøre, men så lenge det er langt unna holdbarhetsdato er vel ikke risikoen like stor?De sier seg vel kanskje selv ja[emoji5] hehe... men syns dette med oster og spekemat er vanskelig! Det står jo i utgangspunktet at det er nei, men norske produsenter har gått ut med at det er heøt trygt å spise deres produkter[emoji57]
Har vel litt med bakteriekultur å gjøre, men så lenge det er langt unna holdbarhetsdato er vel ikke risikoen like stor?
Forskjell på folkDet vet jeg ikke. Ser mange er veldig rolige rundt dette og tenker at så lenge dato er ok og det kommer fra norge så er det greit mens andre mener det er stort nei uansett[emoji85]
Forskjell på folk
Holder meg unna det som er anbefalt å holde seg unna.
Eneste er at jeg får sykt lyst på spekemat når jeg er gravid, og spesielt salami (som jeg nesten aldri spiser).
Så jeg kjøper salami og bruker på ostesmørbrød. Da er den varmebehandlet og trygg.
Slik jeg har forstått det så er fersk sushi okOg sushi ...hvordan forholder man seg til det egentlig ? Leser ting som motsier hverandre og vet ikke hva som stemmer :/ ...liiit avhengig av sushi [emoji85]
Slik jeg har forstått det så er fersk sushi ok![]()