Nå som babyene er eller nærmere 6 mnd kan man begynne å introdusere kjøtt og fisk?
Tips? Oppskrifter?
Tips? Oppskrifter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin side, men det var litt ufin tone der innimellom synes jeg! Mye hyggeligere her inneJa det er ikke noe problem med både kjøtt og fisk når de er ferdig med introdusering bli medlem i gruppa hjemmelaget babymat på Facebook! Der finnes det masse bra oppskrifter og inspirasjon
Fin side, men det var litt ufin tone der innimellom synes jeg! Mye hyggeligere her inne
Er medlem av den siden, og er veldig enig med deg
Enig! derfor forholder jeg meg mer til filene og oppskriftene. Leser jeg gjennom innlegg, skjønner jeg fort at det er mye mammapoliti ute å går der :OEnig jeg og! Jeg får masse inspirasjon og lærer masse der, men litt slitsomt med mange som er så ekstreme og nesten arresterer deg om du ikke lager ALT selv :O
Haha ja, man må ta de med en klype salt jeg bare ser på filer og oppskrifter osv!Fin side, men det var litt ufin tone der innimellom synes jeg! Mye hyggeligere her inne