Mat

Jente1990

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Hvilke matvarer spiser dere ikke? Og spiser dere de ikke fordi det er en typisk ting barna får vondt i magen av, eller fordi dere nerker tydelig at de får mageknip? Og dere som merker at de får mageknip, hvor lang tid etter inntatt mat merket dere det? :P

Har spist alt med alle mine, og om de skulle få vondt i magen vil jeg da prøve å kutte ut diverse men da en ting av gangen.

Med nr2 prøvde jeg å kutte ut ting, men ingenting hjalp. Hun hadde kolikk og hylskreik fra 20-21 til 2-3 hver kveld/natt fra hun var ca 2 uker til rundt 4mnder.
H

Har spist alt med alle mine, og om de skulle få vondt i magen vil jeg da prøve å kutte ut diverse men da en ting av gangen.

Med nr2 prøvde jeg å kutte ut ting, men ingenting hjalp. Hun hadde kolikk og hylskreik fra 20-21 til 2-3 hver kveld/natt fra hun var ca 2 uker til rundt 4mnder.
H

Oi det hørtes tøft ut! Her er det skriking av og på i 2-3 timer på seinkvelden, men ingenting utrøstelig - og jeg synes det er tøft nok. Lurer på om det kan være meieriprodukter..

Oi det hørtes tøft ut! Her er det skriking av og på i 2-3 timer på seinkvelden, men ingenting utrøstelig - og jeg synes det er tøft nok. Lurer på om det kan være meieriprodukter..
Det var det! Vi trilla tur, byssa, trilla inne, bærte, byssa men hun bare gråt. Noen kvelder/netter var jeg så sliten at jeg hadde lyst å bare la henne ligge der å hyle mens jeg gikk ut, gjorde selvfølgelig ikke det. Men med en 1åring i tillegg som stod opp i 7-8tia og krevde sitt på dagen var det slitsomme dager!

Du kan jo prøve å kutte ut melkeprodukter i en uke, hjelper ikke det så er det nok ikke det:) jeg kutta ut en og en ting, i en uke av gangen. Men her var det dessverre ikke noe som hjalp. Prøvde diverse behandlinger også, men det var penger ut vinduet

Jeg vet at lillemannen ikke tåler at jeg drikker kaffe eller har i hvitløk i maten.

Unngår sjokolade, alt av kål, brus, jordbær og grillkrydder. Unngår disse fordi noe av dette har våre døtre reagert på, men jeg kommer sikkert til å prøve de etterhvert- en av gangen.

Lillemann har vondt et par timer etter at jeg har spist/drukket det han ikke tåler og gråter 5-6 timer før han roer seg.

Back
Topp