Mat

Jente1990

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Hvilke matvarer spiser dere ikke? Og spiser dere de ikke fordi det er en typisk ting barna får vondt i magen av, eller fordi dere nerker tydelig at de får mageknip? Og dere som merker at de får mageknip, hvor lang tid etter inntatt mat merket dere det? :P

Jeg spiser ikke kål :) jeg spiste det og da fikk han veldig vondt i magen på kvelden/natten. Spiste det da kl 17, men det kan godt hende det går bra nå (er 2 mnd) han var vel en uke når jeg spiste det :p nå er han veldig urolig og har mye magevondt hele tiden, men det er av og til vanskelig å vite om det er maten.
Han har sikkert umodent tarmsystem men jeg synes han tåler mat bedre og bedre... Var en stund jeg ikke kunne drikke kaffi eller lettbrus, men nå går det bra i små mengder :)

Har enda ikke spist kål eller erter..og nesten ingen løk :) mini er bare 5 uker, så har ikke testa så mye..

Sterk mat. Merket at hun fikk vondt i magen etter en tacokveld.
Er 4 uker siden da, og hs mente det er godt mulig det går fint igjen nå siden hun har blitt større og mer moden i systemet

Jeg spiste omtrent bare brød med banan i ca 2 uker, nå spiser jeg som vanlig. Luft har han fortsatt men ikke slik som tidligere og mye av det forsvant når jeg fikk orden på ammeproblemet.

Ble anbefalt melkefri kost siden hun var så urolig og gråt så mye, prøvde å spise litt igjen i helga, men synes hun ble mer urolig. Så tror jeg unngår det litt til.

Jeg spiser egentlig alt slik som vanlig for magetrøbbel har han hatt siden starten og da fikk han mme. Har ikke helt tenkt over dette.. Kanskje jeg må begynne å prøve ut litt her

Jeg spiser alt jeg vil, og har gjort det fra dag en. Går helt fint her

Jeg spiser som vanlig. Har ikke merket at hun har reagert på noe enda :)

Prøvde å drikke kaffe igjen, og det var ikke bra i det hele tatt så det holder jeg meg unna en stund til. Holder meg også unna sitrus. Utenom det har jeg fått stort sett et normalt kosthold tilbake ;)

Back
Topp