Mat

Bkno0816962

Flørter med forumet
Jeg e 8+4 og sliter litt med å få i meg mat.. Jeg kjenner jeg er sulten så skal jeg til å lage mat men da blir jeg kvalm bare av tanken.. Jeg må jo til slutt spise uansett, men da blir jeg skikkelig uvel etterpå :/ i dag laget jeg en god suppe til middag og fikk i meg bra med mat, men ellers så sliter jeg virkelig :/ Er dette normalt? Er det flere som har det sånn?

Jeg har det også sånn :( Hadde det sånn sist også! Men da gikk det over rundt uke 12-13, så håper på det samme denne gangen :) De siste dagene så har jeg hvert fall fått i meg litt mat ved kjøp av ferske rundstykker, så bare prøv deg litt fram ;)

Ja har hatt det sån i snart 3 uker, har ikke lyst på noe pga kvalmen :o Kaster opp nesten hver dag også.
Føler med deg :(

Jeg har det også slik!
Synes det hjelper å spise "reint". Altså feks bare en frukt, bare brød,bare kjøtt. Altså ikke ha tilbehør eøler blande smaker!

Ellers synes jeg hvitløksbaguett/ ristet skive med kun smør er greit å få i seg!

Ja kjenner til det! For meg hjelper det å passe på og spise lite veldig ofte slik at jeg helst ikke rekker å bli så sulten at jeg blir kjempe dårlig! Og ganske lite om gangen da jeg også blir dårlig etterpå. Har vært størst problem etter middagen, så jeg spiser nesten ingenting til middag nå.. Men ett lite rundstykke, liten yoghurt, frukt, müslibar, knekkebrød, grønnsak ol nå og da hjelper :)

Jeg klarte ikke få i meg noe annet enn polarbrød med smør og agurk en hel uke nå har jeg begynt å få i meg litt grovbrød med baconost.. Middagsmaten er bare å glemme hvis det er en del fett på eller stekt i olje/margarin. Man må nesten bare prøve seg litt frem og finne det som passer en best. Søsteren min fikk kun i seg Grandiosa og kyllingvinger med potetbåter de første mnd. Alt annet kom i retur.

Jeg får i meg et par ting, men bare type ting som jeg var glad i som barn, spagetti på boks, pølse og pomfritt etc. Men har slitt veldig med å få i meg veske. Spydde omtrent hver gang jeg drakk noe. er heldigvis bedre, men drikker framdeles alt for lite. :/

Back
Topp