Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tipsHva med Wok? Med svinefilet og grønnsaker?
Eller om du tenker på kveldsmat så kanskje knekkebrød med noe pølsepålegg evt ost, tomatskiver og litt salt?
Salt hjelper ofte på kvalmen har jeg erfart. Jeg sverger til Ritzkjeks![]()
Kokt egg fikk jeg faktisk lyst påSå kjedelig! Håpe det går fort over! Egg er kanskje ikke det du har mest lyst på, men det er hvertfall næringstett mat som kan komme godt med for deg nåIkke så spennende til middag kanskje.. Fisk går fort å koke. Evt. med bacon til så du får i deg litt salt som kan holde på væsken om du sliter med oppkast. Håpe kvalmen slipper taket snart
![]()
Faren kjører langtransport så han er hjemme kun i helgene, da er han flink til å lage mat men i ukene så må jo jeg gjøre det. Sliter både med å lage maten og spise. Må prøve ut litt forskjellige ting for å se hva som funker tenker jeg.Er det å lage maten du sliter med, kan faren gjøre det en periode? Er det å spise den, forsøk å finne ut hva du har lyst på.
Jeg er ikke nevneverdig plaget av kvalme, og lager mat uten problemer, jeg spiser greit også, men når jeg er mett, da er jeg METT, og ikke en bit til. Og det etter 2/3 av normal mengde for meg. Vi får se hvilken vei dette går, suget etter sjokolade er stort, så jeg går sikkert opp i vekt likevel.... men bør erstatte detmed noe sunnere. SALT er det jeg suger mest etter, og potetgull er tingen, men å spise hamburgerrydd (altså pålegget, letrøkt og salt som det er) er absolutt ikke noe jeg står imot....