Mat!

TehCookiemon

Forelsket i forumet
Jeg har har spist alt jeg har kommet over i dag, og jeg klarer ikke å stoppe! Jeg har minimage i tillegg ( gastric sleeve), og har ikke plass til alt jeg vil spise. Noen andre som er umettelig? Er i uke 34.

Ikke umettelig, men blir sulten hele tiden. Har til og med stått opp og spist på natta :)

Ja, det vel kanskje at det blir fort tomt igjen, har stått opp om natten også for å spise. Er ikke vant til å bli så fort sulten igjen.
Ikke jeg heller :) Leste at leieboerene våre legger på seg ca 200g i uka nå, så sikkert derfor :) Happy eating ;)

Ja, er umettelig og har vært det hele svangerskapet! Hver dag er en kamp å få I seg nok mat.. Begynner å bli lei av det for å si det sånn :o

Spiser hele tiden. På natta også :p prøver og spise mer på dagen så jeg ikke skal bli så sulten på natta,så da blir det nesten litt sånn tvangsforing :p

satt å ble litt irritert ista.. er så sulten at jeg er kvalm å svimmel, føler jeg spiser HELE dagen jo.. men så såg jeg på kl.. he he - 4-5t siden jeg åt lunsj ja.. kanskje ikke så rart likevel da!!

Obs! Jeg får sånn aldri mett følelse når jeg har lavt jern.

Jeg spiste ca annenhver time første trimester. Etter to-maks tre timer var jeg skrubbsulten!
Måtte spise rett før jeg la meg om kvelden, og brukte jeg for lang tid på å sovne måtte jeg stå opp igjen for å spise.
Det har heldigvis gitt seg nå :-)
Nå har jeg litt motsatt problem.
Jeg føler meg så full i magen at jeg kjenner nesten ikke sult og glømmer å spise mange gang :-/

Back
Topp