Mat...

MittAlt

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2020
Jeg kan spise hele tiden, og vært sånn de siste ukene...:-/ Er i uke 31 nå, og siden jeg har vært så usunn hele veien er jo vekta deretter!!:-( Vil så gjerne klare å ta meg sammen, men bruker sjokolade som trøst siden jeg savner faren til barnet så mye..æsj nå klager jeg fælt her..beklager at dere må høre på det! Hver kveld tenker jeg: i morgen skal jeg klare det...klarte det 3 dager denne uka det var alt, så var jeg "på kjøret" med sjokoladen igjen..:-/ Jeg er skikkelig svak altså.

Jeg kan spise hele tiden, og vært sånn de siste ukene...:-/ Er i uke 31 nå, og siden jeg har vært så usunn hele veien er jo vekta deretter!!:-( Vil så gjerne klare å ta meg sammen, men bruker sjokolade som trøst siden jeg savner faren til barnet så mye..æsj nå klager jeg fælt her..beklager at dere må høre på det! Hver kveld tenker jeg: i morgen skal jeg klare det...klarte det 3 dager denne uka det var alt, så var jeg "på kjøret" med sjokoladen igjen..:-/ Jeg er skikkelig svak altså.

uff.. ugreit å ha det sånn :/ kjenner meg igjen i det du skriver, bortsett fra at det går andre veien for meg..
prøvd noe sunnere som du liker istedet for sjokolade? f.eks grønnsaker m dipp, frukt, hjemmelaget smoothie?
-funker bra her værtfall.. håper du finner noe som hjelper for savnet av kjæresten!
må forsovidt være lov å klage litt innimellom også :)

Forstår at d er lett å ty til sjokolade... Det er ofte det jeg ender opp med hvis jeg er alt for sliten om kvelden, og vet jeg ikke kan legge meg helt enda... Da er d bare usunt som frister...

Jeg har også dilla på sjokolade, men prøver å ikke ha dårlig samvittighet. Elsker kvikk lunsj og snickers... :)
Vekten min har stått ganske stille, så det er ikke sånn at sjokoladen nødvendigvis har skylden, om du tenker på det. Det er nok helheten som teller, og husk at vektoppgang varierer fra person til person.

Det hjelper ingen at du har dårlig samvittighet. Og det er lov å ta seg en sjokolade.
For min del er det en "velfortjent" kos.

Det er antioksidanter i sjokolade.
Det er bedre enn alkohol og tobakk.
Og vekten din er jo også baby, vann, livmor og morkake.

Jeg tror alle gravide spiser noe usunt, men ikke alle sier det høyt! :-)

Jeg spiser også ganske mye og mye sukker i forhold til hva jeg pleier. Men det er ikke så lenge igjen nå :) Har bestemt meg for og ikke stresse. Nå er jeg opptatt av at jeg skal ha det bra og rolig den siste tiden, så har jeg lyst på en sjokolade så tar jeg den istedenfor for og prøve og psyke meg opp til noe annet :p Babyen kan umulig ta noe skade av dette. Spiser jo ordentlig mat også!

Jeg synes du skal ta den sjokoladen jeg ;-) Det er bedre for barnet at du er bedre følelsesmessig enn at du spiser sunt, tror jeg da!! Og sjokolade er det jo antioksidanter i, som mamsemor skriver ;-) Kos deg med sjokoladen uten dårlig samvittighet du, det ville jeg gjort ;-)

Tror det viktigste er at du passer på å få i deg det du trenger av næringsstoffer, da gjør det ikke så mye om du spiser usunt i tillegg :)

Tror det viktigste er at du passer på å få i deg det du trenger av næringsstoffer, da gjør det ikke så mye om du spiser usunt i tillegg :)
Mangler gudsjelov ingen vitaminer , blodtrykket har holdt seg veldig fint hele svangerskapet, urinprøvene har vært tiptop. Så har iallefall ikke skadet kroppen bortsett fra at vektoppgamgen kunne vært mindre. Prøver å ut å gå tur eller trene minst 4 dager i uke . Så prøver å være litt sunn da. Kosten ellers er sunn, ikke junkfood og den slags. Holder meg til kylling og fisk. :)

Mangler gudsjelov ingen vitaminer , blodtrykket har holdt seg veldig fint hele svangerskapet, urinprøvene har vært tiptop. Så har iallefall ikke skadet kroppen bortsett fra at vektoppgamgen kunne vært mindre. Prøver å ut å gå tur eller trene minst 4 dager i uke . Så prøver å være litt sunn da. Kosten ellers er sunn, ikke junkfood og den slags. Holder meg til kylling og fisk. :)
Da er du jo kjempe flink! Eneste fysiske aktiviteten her er sex og husarbeid :P
Mat ellers er liksom brødskiver,knekkebrød frukt og yoghurt :P

Back
Topp