Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for svaret ditt!!!Har hatt dila på litt forskjellig, mn når går det mye i dette
Frokost: Havregryn,med med melk, halv banan og noen valnøtter.
Lunsj: 2 skiver med div pålegg, eple/apelsinjuice
Middag: Forskjellig etter lyst og ork
Kvelds: Fitness med yogurtflak og melk/ 2 rugsprø med avokado, salt og pepper
Mellommåltider: Mandler, Kokosyoghurt,banan,eple,smoothie o.l
Nøtter som f.eks valnøtter og mandler, ( uten salt) er jo veldig sunt og kan dra opp kalori nivået i løpet av en dag.Samme med avokado, mye kalorier, men sunne kalorier.
Smoothie med f.eks banan og avokado funker også, selv om man gjerne ikke liker smaken av avokado
Tusen takk for svaret ditt!!!
Jeg var jo så glad i harvreggryn/grøt til frokost før! Kanskje jeg skal begynne med det igjen!
Kokosyoghurt hadde jeg sååå dilla på siste svangerskap, og fikk avsmak på etter at babyen ble født.
Men kanskje smaksløkene er endret på det også nå.
Går det an å bruke banan (og epler) på andre måter enn rå også?
Bake i ovn eller lignende? Næringen forsvinner kanskje da?
Spiser du avokado rå, eller må den varmes på noe vis?
Sunnere bananbrød Var veldig godt! Kalorimessig er det jo fortsatt en del, men definitivt sunnere enn alternativet.Kokosyoghurt er supergodt for tida Hvis jeg har vaniljekesam i hus så pleier jeg å blande oppi 1-2 ss, blir yoghurten litt tjukkere og hakket søtere.
Avokado på rugsprø spises rå ja, bare del opp i skiver og ha på litt salt og pepper.
Epler funker bra oppi smoothies, eller i yoghurt også syns jeg.Bananer kan du jo gjøre så mye med,men prøv å lag banan " softis" .Det er kjempegodt! Fint måtte å få bruke opp bananer som er blitt hakket for modne.Skjær opp å hiv i frysen.Når de er fryst så hiver du de oppi foodprosser el lik til det blir softis konsistens..topp med litt hakket mørk sjokolade<3
Ellers så er bananbrød med nugatti farlig godt har jeg funnet ut, men går vel ikke under kategorien sunn desverre
Det så godt ut!Sunnere bananbrød Var veldig godt! Kalorimessig er det jo fortsatt en del, men definitivt sunnere enn alternativet.