Mat

Isa

Krysser fingrene for 2015 baby.
Aprilbarna`15
Greit nok, gravid betyr ikke at en trenger å spise for oss, men jeg er jo sulten! Det går knappe to timer fra et måltid før magen skriker etter mer mat. Har lest at vi trenger vi ikke mer enn en frukt ekstra. Men vettu hva, jeg spiser når jeg må. En sulten mage er i hvert fall ikke bra nå som babyen skal vokse seg stor og sunn. Amen!

Helt enig.. spiser når jeg er sulten.. men prøver å heller begrense mengden og spise litt sundt :-)

Har det helt likt! Spiser jeg ikke hver 2 time blir jeg uvel og kvalm!!! Det er nok lurt å velge no sunt ja.... Men det er ikke kjempe lett :p

Jeg også har det slik. Dersom det går mer enn to timer mellom måltid blir jeg uvell og uggen og kvalm. Så jeg spiser jeg. Har derfor klart å legge på meg hele 7 kg allerede som er alt for mye, men jordmor sa at hvis det er det som skal til for at jeg ikke er kvalm og dårlig så får det heller være. Håper at det roer seg litt etterhvert.

Er også inne i en periode nå det jeg er veldig sulten, föler meg ikke mätt og nöjd, på kvelden speciellt..
Er i uke 20, kanske växer mye nå :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Blir også kvalm om jeg ikke spiser jevnlig. Klementiner går det masse av mellom større måltid :p

Knekkebrød er nok veldig greit å ha tilgjengelig. For noen er det kjeks som blir løsningen. Selv spiser jeg altfor lite eller alt for mye...

Back
Topp