Mat

Inga80

Elsker forumet
Jeg sliter så med å finne noe jeg greier å spise! Brødmat er helt utelukket. Da går jeg og kjenner på brødsmaken i evigheter etterpå og det gjør meg kvalm. Nå om dagen lever jeg på vaniljekesam med banan eller nudler. Greier stort sett å spise litt middag da, men ikke mye...Begynner å bli rimelig slapp nå for det blir litt for lite næring :-(
Noen som kan komme med forslag på litt lett og enkel mat jeg kan prøve?

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjeks? Rismiddag? Musli med vaniljekesam? Frukt-bær med vaniljekesam, får du i deg litt fett om ikke mindre. Prøvd med type nachos middag? Creme fraice, lage noe med det?

Excuse me- damn that autocorrect.

Jeg hadde det sånn for noen uker siden at jeg ikke klarte å spise varm mat eller tørr mat.. så spiste hovedsaklig, frukt, yoghurt og salat. Wraps med ost og skinke funket også fint :)

Jeg sliter så med å finne noe jeg greier å spise! Brødmat er helt utelukket. Da går jeg og kjenner på brødsmaken i evigheter etterpå og det gjør meg kvalm. Nå om dagen lever jeg på vaniljekesam med banan eller nudler. Greier stort sett å spise litt middag da, men ikke mye...Begynner å bli rimelig slapp nå for det blir litt for lite næring :-(
Noen som kan komme med forslag på litt lett og enkel mat jeg kan prøve?

Off stakkars kjære deg !
Dt er supervikig at du spiser de rette tingene, slik at du får i deg den viktige næringen.. Leverpostei og knekkebrød ? Bær med kesam ? Yoghurt med musli og bær, fullkornspasta, semulegryns grøt, banan og appelsin, middag med fullkorns ris holder deg mett en stund :-) wok til middag med masse gode grønnsaker... hvor langt er du på vei ? Kanskje du skal snakke med jordmor ang mat

15 Mars 2015

Smoothies, cottage cheese med epler, mandler og kanel, ha musli eller havregryn i kesamen, supper, omelett, wok, ulike typer salater?

Ja smoothies er smart, lag den skikkelig tjukk, så blir det som sorbetis :) kan jo ha litt proteinpulver i og, det er godt. Ellers kan jeg anbefale havregrynsgrøt :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tusen takk for mange gode forslag :-) Ser mange ting jeg skal prøve nå, og håper det blir bedre etterhvert. Er 11+4 i dag, men har desverre opplevd før at denne formen har vart helt fram til fødselen :-(

Back
Topp