Mat

Ossto8388

Glad i forumet
Plutselig har jeg fått veldig mange flere symptomer enn jeg selv var klar over tror jeg... Normalisett liker jeg det meste av pålegg! Nå tror jeg ikke jeg kommer på en ting som jeg ikke blir kvalm av tanken på å måtte spise!! Flere som har det sånn? Og noen gode tips til hva man kan ha på knekkebrød? Brød er nemlig totalt utelukket, det vokser i munn!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det også sånn med det meste av mat. Hadde gledet meg sånn til pizza på søndag, men når den først stod på bordet var det kun høflighet og tvang som fikk litt pizza ned :( Er ganske slitsomt, når man ikke har lyst til noe mat, og nesten ingen ting virker innbydende. Men sånn har jeg også hatt det i perioder med mye stress, så hos meg som førstegangs er det ikke nytt med lite matlyst ihvertfall.

Det er så merklig. Lyst på noe, så ikke likevel. Mat man vanligvis elsker kaster man opp bare ved tanken på, og lyst på ting man egentlig ikke liker. Noe man får ned ene dagen, kommer opp igjen neste. Dette er Superfortvilende :(

♡02.03.2015♡

Her er det også sånn med det meste av mat. Hadde gledet meg sånn til pizza på søndag, men når den først stod på bordet var det kun høflighet og tvang som fikk litt pizza ned :( Er ganske slitsomt, når man ikke har lyst til noe mat, og nesten ingen ting virker innbydende. Men sånn har jeg også hatt det i perioder med mye stress, så hos meg som førstegangs er det ikke nytt med lite matlyst ihvertfall.

Hos meg er det nytt at ingenting frister.. Og vi har bare pålegg jeg pleier å elske i kjøleskapet.. Middag er heller ikke noe som frister veldig om dagen.. Så blir generelt lite mat;-(

Smør og banan er godt på knekkebrød. Stabbur-laks varmrøkt. Magerost med skinke. Italiensk salat med kalkunskinke og tomat (og et blad basilikum. Kokt egg. Kreolsk kyllingsalat med philadelphia light.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Lyse knekkebrød med hvitost på også inn i mikroen til osten smelter.. Det funket fantastisk godt hos meg når jeg var kvalm sist :)

Her går det i knekkebrød med leverpostei og agurk, eller egg.

Spiste knekkebrød med smør og norvegia igår. Det funket :)
Men er kvalm på meste fortiden jeg også, selv om jeg ikke kaster opp heldigvis.
Utrolig irriterende og være skrubbsulten, men når du går til kjøleskapet så er det absolutt ingenting som frister.
Tvinge i seg mat er ikke gøy :(

Utrolig irriterende og være skrubbsulten, men når du går til kjøleskapet så er det absolutt ingenting som frister.
Så enig! Jeg har alltid gleda meg til alle måltid og er glad i mat, det er helt pyton å måtte tvinge ned noe..

Enig :(

♡02.03.2015♡

Back
Topp