Mat

4-5 ganger i ifra 7 til 8 på kvleden..så det blir vel 7 da skal det være hele døgnet tilåmed natta..(ammer ca 1-2 ganger om natta.)

mi spiser i overkant av 6 måltider i døgnet i gjennomsnitt... men i disse dager da det er så varmt, spises det nesten hver time og det soves mye...hu blir litt slått ut av varmen og er ofte sulten og tørst, vurderer å gi litt vann innimellom altså[:D]

ORIGINAL: Linn1982

ORIGINAL: LilleMag

hmm.. vet ikke om det er varmen som gjør det, men han spiser litt mindre enn før[8|] ikke likeofte heller, kan gå 2-3 timer imellom på dagen, og på natten kan det gå opptil 7[:-] 

Samme her! [:D]

Sånn her også.

ORIGINAL: Misin

Her blir det 7-8 måltider pr døgn. Av og til ett mindre. [:)]

omtrent det samme her... kan vel avatil bli 9... [:)] men han ejte berre en pupp for måltidet?? å avatil gulpa han opp igjen litt også, men ikkje kul om han vil ha pupp to i samme måltidet... andre so he det sammeleis? Syns å huske at jentene ville ha begge puppane til måltidet... ( jafsa dei opp [8D] måtte berre flire litt.. rare setninger...)

her får jo david erstatning... vanligvis får han ca 7 måltider i døgnet... men nå når d har vært varmt så er han ikke like sulten som før, så d kan godt gå 5-6 timer før neste måltid...
gir han kokt vann gjennom hele dagen, så han får i seg litt vann nå når han spiser så lite[:)]

Han har lagt på 5 måltider for dagen så lenge jeg kan huske, sover 10 timer natt uten mat. De siste to dagene har han spist 4 ganger. Han spiser godt og en god stund når han først spiser så jeg er sikker på han er god og mett[:D]

Hver tredje time mater jeg Julie. Om natten ca.7-8 timer[:)]

det går ca. 3 til 4 timer mellom måltidene til Markus. om natten sover han ca 8 til 9 timer.. men blir litt annerledes nå som det er så varmt ute, så gir han litt vann mellom måltidene og:)

Back
Topp