Mat...

hoppelopp

Blir kjent med forumet
Mat med stor M!! Jeg er så sulten! Jeg kunne ha spist mat hele tiden. Hvordan skal dette gå tro? :p flere som har fått økt matlyst?

Eg har ikkje fått økt matlyst trur eg. Hos meg er problemet st eg slit med å få i meg mat, har liksom ikkje plass til så mykje om gangen! Hehe...

Så her må eg passe på å ete hyppige små måltid for å få i meg nok i løpet sv en dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

har noen dager der jeg er skikkelig sulten hele tiden ja!! :) dessverre alt for ofte lyst på sjokolade... :-/ så det skal bli spennende framover...det er vel nå den største vektøkningen tar til....? :)

Jeg og! Jeg har goood matlyst..Sluttet med å drikke brus og skal kutte ut godteri i hverdagen nå for er livredd for å ese ut..

Spiser som en hest.. hehe.. Gått opp ganske mye så prøver å begrense meg litt :P

nix matlyst her. Glemmer alt for ofte å spise, og det er jo ikke bra...

Jeg har skikkelig matlyst, feks selv om jeg har spist en sunn middag, bare måå jeg spise en skive med peanøttsmør og banan rett etterpå (les:masse fett). Helt rart. Prøver å være sunn, og lager meg grønne smoothies og grønnsaker og slikt generelt. De første 3 månedene jeg var kvalm holdt jeg på å spy bare ved tanken på grønnsaker, da var det bare karbohydrater som gjaldt.

Var mye sulten når kvalmen forsvant i uke 11, men nå kan jeg gå uten mat frem til jeg nesten besvimer. Men har klart å legge på meg 13 kg for det :p

Jeg har liksom lyst på alt og ingenting.
Alt og ingenting frister :P

Det ender vel opp med at jeg hele tiden har ett sug etter noe å spise/drikke, men ikke klarer å finne noe som frister.
Syns det er ordentlig slitsomt.
På jobb er det liksom greit. Der har jeg matpakka, og det er ikke flere alternativer. Så det er fra den det spises ;)

Men hjemme blir jeg gående rundt og titte i skapene såååå mange ganger i løpet av kvelden. Og det jeg ender opp med er ett glass iskaldt vann og frukt. Jobber litt med å IKKE velge snop av ymse slag, for det syns jeg det har blitt litt mye av i det siste - og det er hverken bra for meg eller babisen.

:P

Går veldig opp og ned med meg, noen dager kan jeg gå å spise hele tiden, mens andre dager spiser jeg bare det jeg må for å fungere:p

Veldig opp og ned her.

Generelt dårlig til å spise, og liten matlyst når jeg går gravid!

Blitt mye mer sulten nå i det siste. Lurer på om jeg kommer til å gå veldig opp nå på slutten :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har hatt dårlig matlyst hele svangerskapet og har det ennå.. Nå begynner det å bli trangt i tillegg. Håper bare tvillingene lever greit på reservene mine!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har gjennom dette svangerskapet ikke hatt særlig matlyst, og tvingt i meg mat. Men nå er matlysten kommet for fult.

Back
Topp