Mat...

elisabov

Betatt av forumet
Mailykke <3
Hva spiser dere for tiden? Jeg prøver å spise sunt, grovt brød med sunt pålegg, grønnsaker og proteiner... Sånn jeg normalt spiser... Men kroppen vil ikke ha det. Den blir kvalm og spyr det opp... Det den derimot vil ha, og som jeg får beholde er drittmat, som ferdigpizza og kyllingnuggets fra mcdonald :/

Hva spiser dere for tiden? Jeg prøver å spise sunt, grovt brød med sunt pålegg, grønnsaker og proteiner... Sånn jeg normalt spiser... Men kroppen vil ikke ha det. Den blir kvalm og spyr det opp... Det den derimot vil ha, og som jeg får beholde er drittmat, som ferdigpizza og kyllingnuggets fra mcdonald :/
Ja, det samme her. Sliter med fisk, leverpostei og makrell i tomat... Grønnsaker går greit.. Må innrømme jeg bare har lyst på mcern for tiden:-/ Forige svangerskap var det heeeelt motsatt... Litt kult at det er så forskjellig;-p

har så lyst på frossenpizza og andre tomme kalorier selv.. mye karbo mat.. prøver å styre unna.. ble mac n cheese i dag..

Ja. Veldig likt her! Bare at jeg ikke blir noe spess kvalm av det. Bare sylt sugen på junk

Prøver å styre unna jeg også. Jeg spiser normalt aldri frossenpizza og mcern mat...
Men de dagene der alt annet kommer opp, er det bedre med litt sånn mat enn ingenting :/

Jeg spiser det meste når jeg begynner å bli kvalm og meste er sunt.
Må gå over en grense føste bitene, men etter det går det bra.
Har jo ikke mac her, eller noe annet

Uff, presset feil og jeg kan ikke redigere.....
Har jo ikke mac her, eller noe anne....så i dag kjøpte jeg kyllingnuggets som jeg varmet i stekepanna :P

Ellers spiser jeg hvor jeg har lyst på, i går kveld ble det reker med avocado på brødskive, mens mannen spiste goteri :P

Har null matlyst:( får i meg en Shake til frokost og litt middag, det erstatte sett det hele:/

Er ikke noe særlig kvalm enda, er 5+1, så prøver å spise så sunt som mulig. Min kjære har lest helsedirekoratets kostholdsråd for gravide, så nå blir det fisk og kun hjemmelaget mat fremover med masse frukt og grønt hvis han får det som han vil. :p kan ikke si at han ikke følger opp ihvertfall. :-)

Men jeg er veeeldig glad i bake, så litt bakst nå og da blir det jo. :p

Begynner å miste matlysten. Men klarer å få i meg litt brødskive med smør/hvitost, lette kjeks og litt middag. Må tvinge det i meg. Hvis jeg ikke spiser blir jeg bare mer kvalm.

Nektariner! Masse fersk og kald mat. Hæler ikke brød og annen tørrvare. Så her går det i pastasalater og smoothies.

Back
Topp