Mat

elisabov

Betatt av forumet
Mailykke <3
Hva spiser dere for tiden? Jeg har skikkelig problemer med å få i meg mat... Så i dag har jeg spist 6 rista skiver og fikk plutselig lyst på spaghetti - uten noe på... Skikkelig sunt... :/

Samme her! Har noen infall, for normal mat er det siste jeg har lyst på. Jeg spiste en skalk me smør til frokost, 3 rista skiver med smør å jordbærsylte til middag og lagde jeg havregrøt til kvelds. Og er bare kvalm! sliter skikkelig med frokost og middag..

I helga tydde jeg til ferdigpizza - noe jeg ALDRI spiser... Men var eneste som holdt kvalmen borte :/

Jeg har det stikk motsatt (forløbig)! Er sulten nesten hele tiden og kan spise hva som helst (forutenom ting jeg til vanlig ikke liker) :)

Har hadd en ekstrem matlyst i det siste,men denne har begynt å gå over. Kvalmen begynner å bli så ille nå,at jeg ikke får i meg noe spesielt med mat og det er ingenting som frister.
Men Sjokomelk derimot....I går drakk jeg EN LITER med Litago. I dag har jeg kjøpt en ny kartong ..har allerede nesten tømt den også :-S
Det må være ferdig blandet sjokomelkt,ikke pulver. :-p

Rart at man plutselig får så EKSTREMT lyst på noe man ellers aldri drikker/spiser ellers :P

Jeg har vært ekstremt sulten, men i dag er jeg litt småkvalm, så da må jeg se hva jeg får lyst på:P

Spiser som vanlig og spiser frukt(epler) når jeg er ekstra sulten. Ønsker ikke å gå opp like mye i vekt denne gangen ;-)

Back
Topp