Mat

Hihi, litt rart å tenke på hvor mye vi snakker om mat når mann er gravid :P
Tenker å snakker om mat hele tiden :)

Har ikke tenkt på det med adhd... Men jeg kuttet helt ut kaffe når jeg ble gravid :) Colaen er det ingen som får ta fra meg ;) Hehe. Men sukker må jeg ha myyyye av :D Bestandig vært sånn.. Og så lenge prøvene hos jordmor er normale, hiver jeg innpå søtt til den store gullmedaljen ;)

Flott at du holder deg unna kaffe :) Jeg har aldri vært begeistret for kaffe eller te, så det holder jeg meg også helt unna. Det er vel alkohol og røyk som er de verste risikoene! Så jeg er heldig som ikke har vært avhengig av noe av det heller.

hehe, jeg også :)

Skal i konfirmasjon på lørdag... Å der blir det mye sånn mat... Ho mamma sa at det gjor ikke noe å smake på, men nå har jeg holdt meg så lenge så da skal jeg klare det !!! :) Vil ikke risikere noe..

Men litt irriterende når folk sier at de har gjort det å det går helt fint... For da har jeg så mye mer lyst på :P

Ja, man kan jo liksågodt bare la vær når man har klart seg så lenge uten :) Mora mi sier også at det ikke er farlig i moderate mengder. I jula sa hun jeg trygt kunne spise spekemat, og var da bare 9uker. Hun hadde aldri tatt hensyn til det, og vi fem barna er alle sunne og friske :) Men jeg klarer da 3 mnd til :D

Ja, man kan jo liksågodt bare la vær når man har klart seg så lenge uten :) Mora mi sier også at det ikke er farlig i moderate mengder. I jula sa hun jeg trygt kunne spise spekemat, og var da bare 9uker. Hun hadde aldri tatt hensyn til det, og vi fem barna er alle sunne og friske :) Men jeg klarer da 3 mnd til :D
Min mamma sier også at det nok går bra. Hun hadde ikke fått beskjed om å holde seg unna noe som helst, så det er utrolig hva som forandres med tiden.. Hun syns det er mye hysteri rundt det å være gravid i dag, og det er kanskje det?

Hihi, litt rart å tenke på hvor mye vi snakker om mat når mann er gravid :P
Tenker å snakker om mat hele tiden :)

Ja, og ingen sier noe på det når man går gravid :) Men hvis man ikke er det...da kommenterer folk virkelig om man spiser masse :p
Våkner tilogmed om natta for å spise jeg ;) Kanskje sette hengelås på kjøleskapet snart :)

Back
Topp