Rossinbolla
Elsker forumet
Hva slags mat spiser du?
Hva holder du deg unna?
Har du cravings?
Hva holder du deg unna?
Har du cravings?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg spiser dessverre litt usunt blir som regel en liten sjokolade/is/kakebit eller lignende omtrent hver dag... Men ellers spiser jeg for så vidt sunt og variert
Holder meg unna spekemat. Men er hekta på sjokolade og jordbær.
Det er for så vidt santLitt må man jo få kose seg da jeg tror det er lurere å ta litt når man får lyst på, i stedet for å stappe innpå mengder i helgene! Jeg holder meg også unna spekemat. Men er svartpølse/haugpølse også spekemat? Jeg liker det så godt, men har ikke turt å spise det..
Jeg spiser mer frukt enn jeg pleier. De siste dagene har jeg fått skikkelig dilla på mars-is Spiser ikke spekemat. Første delen av svangerskapet klarte jeg ikke å spise sjokolade, men nå går det veldig fint
Tror ikke jeg hadde overlevd uten cola hver dag
Spiser ikke noe sunt heller. Hiver innpå det jeg har lyst på Blir en del snop da
Jeg drikker litt cola da, men holder meg unna Spekemat, mør, følepølse, salami, laks...... Å har SÅ lyst på det
hehe, jeg ogsåHolder meg unna slik mat jeg også, men sååååå kjipt når det er det man vil ha Har sååå lyst på spekemat og røkelaks hver dag. Men stapper i meg en god del is som trøst istedet
Jeg drakk en del cola før, syns det er veldig godt! Men er redd for å få i meg for mye koffein, med tanke på adhd osv Sikkert fordi jeg jobber på barneskole, og ser litt av hvert. Klart man kan få et barn med adhd likevel, men jeg vil gjøre det jeg kan for å prøve å unngå det. Derfor håper jeg at koffein har mer å si enn sukker, for det klarer jeg meg ikke uten!