Mat

Jeg prøver å spise fiske-middag 2 ganger i uken.. Mannen min spiser ikke noe særlig med fisk så det er litt kjedlig..
Ellers spiser jeg mye middager.. :) Elsker varm mat :)

Cravings må være is :)

Jeg prøver å ha et sunt og variert kosthold, men fisk blir det for lite av dessverre.
Spiser mest lyst kjøtt og mye grønnsaker.
Frukt, bær og nøtter har jeg alltid i hus, så jeg småspiser det innimellom :)

Ingen cravings så langt.

Jeg spiser dessverre litt usunt :( blir som regel en liten sjokolade/is/kakebit eller lignende omtrent hver dag... Men ellers spiser jeg for så vidt sunt og variert :p
Holder meg unna spekemat. Men er hekta på sjokolade og jordbær.

Jeg spiser dessverre litt usunt :( blir som regel en liten sjokolade/is/kakebit eller lignende omtrent hver dag... Men ellers spiser jeg for så vidt sunt og variert :p
Holder meg unna spekemat. Men er hekta på sjokolade og jordbær.

Litt må man jo få kose seg da :) jeg tror det er lurere å ta litt når man får lyst på, i stedet for å stappe innpå mengder i helgene! Jeg holder meg også unna spekemat. Men er svartpølse/haugpølse også spekemat? Jeg liker det så godt, men har ikke turt å spise det..

Jeg føler at jeg spiser hva som helst egentlig. Skikkelig kjedelig. Blir ofte til at det er noe usunt hver dag, selv om det er mye sunt også. Så lenge det ikke er for sterkt krydret, så spiser jeg det gjerne ;) Ikke bra!!

Litt må man jo få kose seg da :) jeg tror det er lurere å ta litt når man får lyst på, i stedet for å stappe innpå mengder i helgene! Jeg holder meg også unna spekemat. Men er svartpølse/haugpølse også spekemat? Jeg liker det så godt, men har ikke turt å spise det..
Det er for så vidt sant :)
Det vet jeg faktisk ikke. Har hele tiden trodd det er spekemat i allefall, men har ikke spist det så mye så skal ikke si jeg vet det sikkert.

Prøver å holde meg til sunnere alternativer her også. Som frukt og grønt og hvertfall fisk en dag i uken. Meeen er nok alt for glad i søte fristelser, så kan ikke skryte av at jeg er flink å holde meg unna :oops:

Bare man ikke spiser snop og annet søtt hele tiden, så må det da gå bra :)
Jeg syns det er litt skummelt å tenke på at babyen faktisk får i seg alt jeg spiser.. Er det egentlig slik?

Jeg spiser mer frukt enn jeg pleier. De siste dagene har jeg fått skikkelig dilla på mars-is :) Spiser ikke spekemat. Første delen av svangerskapet klarte jeg ikke å spise sjokolade, men nå går det veldig fint :)

Jeg spiser mer frukt enn jeg pleier. De siste dagene har jeg fått skikkelig dilla på mars-is :) Spiser ikke spekemat. Første delen av svangerskapet klarte jeg ikke å spise sjokolade, men nå går det veldig fint :)

Jeg prøver å holde meg unna koffein, så har ikke drukket cola siden jeg fikk vite at jeg var gravid - 12.12.12.
Ganske stolt :D Men, har drukket annen brus da.. Uten koffein.
Jeg klarte ikke spise taco i begynnelsen, men det gikk seg til (noe min samboer er veldig glad for!) ;)

Tror ikke jeg hadde overlevd uten cola hver dag ;)
Spiser ikke noe sunt heller. Hiver innpå det jeg har lyst på :p Blir en del snop da ;)

Jeg drikker litt cola da, men holder meg unna Spekemat, mør, følepølse, salami, laks...... Å har SÅ lyst på det :)

Å jeg er ikke så veldig sunn! prøver å holde meg til grønsaker og frukt hver dag.. Men også mye usunt som går ned... :(

Tror ikke jeg hadde overlevd uten cola hver dag ;)
Spiser ikke noe sunt heller. Hiver innpå det jeg har lyst på :p Blir en del snop da ;)

Jeg drakk en del cola før, syns det er veldig godt! Men er redd for å få i meg for mye koffein, med tanke på adhd osv :P Sikkert fordi jeg jobber på barneskole, og ser litt av hvert. Klart man kan få et barn med adhd likevel, men jeg vil gjøre det jeg kan for å prøve å unngå det. Derfor håper jeg at koffein har mer å si enn sukker, for det klarer jeg meg ikke uten!

Jeg drikker litt cola da, men holder meg unna Spekemat, mør, følepølse, salami, laks...... Å har SÅ lyst på det :)

Holder meg unna slik mat jeg også, men sååååå kjipt når det er det man vil ha :mad: :) Har sååå lyst på spekemat og røkelaks hver dag. Men stapper i meg en god del is som trøst istedet ;)

Holder meg unna slik mat jeg også, men sååååå kjipt når det er det man vil ha :mad: :) Har sååå lyst på spekemat og røkelaks hver dag. Men stapper i meg en god del is som trøst istedet ;)
hehe, jeg også :)

Skal i konfirmasjon på lørdag... Å der blir det mye sånn mat... Ho mamma sa at det gjor ikke noe å smake på, men nå har jeg holdt meg så lenge så da skal jeg klare det !!! :) Vil ikke risikere noe..

Men litt irriterende når folk sier at de har gjort det å det går helt fint... For da har jeg så mye mer lyst på :P

Jeg drakk en del cola før, syns det er veldig godt! Men er redd for å få i meg for mye koffein, med tanke på adhd osv :P Sikkert fordi jeg jobber på barneskole, og ser litt av hvert. Klart man kan få et barn med adhd likevel, men jeg vil gjøre det jeg kan for å prøve å unngå det. Derfor håper jeg at koffein har mer å si enn sukker, for det klarer jeg meg ikke uten!

Har ikke tenkt på det med adhd... Men jeg kuttet helt ut kaffe når jeg ble gravid :) Colaen er det ingen som får ta fra meg ;) Hehe. Men sukker må jeg ha myyyye av :D Bestandig vært sånn.. Og så lenge prøvene hos jordmor er normale, hiver jeg innpå søtt til den store gullmedaljen ;)

Back
Topp