Mat!

Teller vel kun her inne på krigen nmen overalt på topp 100 lista?

Ååh! Men tror ikke jeg klare flere innlegg om jeg prøver :p For jeg bruker hver ledige stund her nå ;p Haha

Er nok på grensen til hva jeg greier og poste jeg også nå. Dupp to rett rundt hjørne. Sovna i bæresela nå. Skak lure han over i senga. Så blir det pc og en kopp kaffe,

Her blir det enkel middag i dag... Middag nedprioriteres :p har tatt ein kjøpe lasagne og fin kjøpepai ut av fryseren :)

Da har jeg brød i eltemaskina, og rydda kjøkkenet. Kan sette meg ned med god samvittighet mens I. sover. :D

Tar noen timer sikkert. :P

Jeg har spist fruktsalat med vaniljesaus til lunsj :)

Jeg hoppet over lunchen og skal snart ordne fiskegrateng til middag.

Hva skal dere ha til middag idag da? Er matlei, og trenger tips.

Her blir det enkel middag i dag... Middag nedprioriteres :p har tatt ein kjøpe lasagne og fin kjøpepai ut av fryseren :)

Så det blir hest til middag hos dere i dag, altså? ;)

Jeg hadde en gresk yoghurt fra Synnøve nettopp :D

Bahasa :p hoho, nå kom det opp på autocorrect hos meg også :p noen som vet hva det egentlig betyr? Jaja, vi skal ha hjemmelaget pizza til middag idag :) håper mannen kjøper brus også :p

Tipper det er et sted :p Tror jammen jeg skal lage meg taco i kveld siden det ble McDonalds i går :p

Nora spiste nesten dobbel porsjon med grøt til kvelds i dag :) Hun elsker den kveldsgrøten til Småfolk! :)

Glad i mat, det er bra :D

Har spist omelett til middag/ kvelds.

hoppa over frokost i dag, og trym fikk melk i 7 tia, frokost to da spiste han grøt. Lunsj da spiste jeg litt fiskegryte, og trym avokadomos. Middag, fiskemiddag til trym og jegergryte resten. ble grøt til kvelds til mistemann, brød på største og skal snart gå å ta meg en shake her.

Back
Topp