mat =) ????

Annicken

Forumet er livet
hvor ofte spiser nurkene deres ?? da mener jeg hele døgnet ??

min spiser hver tredje time, og ofte hver andre på natta , men nå begynner han veie litt, så da kan jeg kanskje begynne og prøve å gå ned litt på hyppigheten på natta, er ikke lett siden han vil ham mat hele tiden =)

Jepp, ca 3 timer mellom måltider her også. På morgen og kveld er det bare 2 timer mellom måltidene, da har hun lange perioder der hun er våken. Om natta går det noen ganger 4 timer mellom måltider [:)].

Har også lurt på om jeg skal blir strengere på natta, prøve å gi henne smokk og trøst i stedet for pupp... Men foreløpig har jeg vært altfor svak- hun er jo så glad i puppen [:)], godt å vite at hun er mett og fornøyd liksom.

han bare sovner på puppen, umulig å få i han mat =) så her er det flaske desverre =)  men sånn er det bare =) ja er ikke lett liksom, de må jo ha mat =)

Her er det som regel 3 (noen ganger 2 andre ganger 4) timer mellom måltidene på dagen, om natten er det mellom 3 og 5 timer, lenger (opp til 6-7 timer) hvis han har hatt en skriketokt og magevondt før han har sovnet.

Hittil har han spist ca hver tredje time på dagen og kvelden. Har lagt oss i 23.30- 24.00 tiden og da har han fått mat igjen og sovet i 6-7 timer før jeg må vekke han å gi pupp, og etter det har vi sovet til 10.30 igjen. Håper det kan fortsette sllik[:)]

Jeg ga henne brystet hver gang hun letet etter det.Og med kolikken  ville hun ha brystet hele tiden for trøst. Men tror ikke hun fikk så mye av den gode tykke melka, så jeg har nettopp begynt ny rutine, med å gi henne hver 3 time. Hvis hun sover, gjerne litt lenger. Om natten mater jeg henne når hun våkner, som er litt forskjellig fra kl.3-6 ca.

Back
Topp