2 tette Glad i forumet 3 Nov 2010 #1 ja ny jeg er ny på kjøkkent, Når det står i en oppskrift, kok opp ha i osv, og til sett 100 gram ost.. Er det da revet ost, eller kan så mye ost smelte?? Står ikke noe steder og vil ikke gjøre feil[:o] Takk for svar[:D]
ja ny jeg er ny på kjøkkent, Når det står i en oppskrift, kok opp ha i osv, og til sett 100 gram ost.. Er det da revet ost, eller kan så mye ost smelte?? Står ikke noe steder og vil ikke gjøre feil[:o] Takk for svar[:D]
K Kittekat Forumet er livet 3 Nov 2010 #2 Kan bety revet ost eller smøreost. Alt ettersom hva det er. Smøreoster brukes ofte i sauser o.l.
Purpurea Gift med forumet 3 Nov 2010 #3 Ville revet osten ja, eller tatt 100 gr med skivet ost. 'da smelter den bedre og rør i 8 tall- WHY?? bare slik det er [8D]
Ville revet osten ja, eller tatt 100 gr med skivet ost. 'da smelter den bedre og rør i 8 tall- WHY?? bare slik det er [8D]
2 tette Glad i forumet 3 Nov 2010 #4 Takk for svaret=) Jeg prøver og lage skiver, for og rive 100 gram ost tar jo en evighet[:o] *kan jo bruke den store riva da* Tusen takk hverfall=)
Takk for svaret=) Jeg prøver og lage skiver, for og rive 100 gram ost tar jo en evighet[:o] *kan jo bruke den store riva da* Tusen takk hverfall=)