Mat vrak!!

Lykkeliten Nr 3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Har spist heile dagen. Og hele gårs dagen.. Klarer ikkje og stoppe. Veksler mellom snop og frukt :p men må dytte noe i munnen hele tiden. Har ikkje hatt stort mat behov før nå. Har måttet spise ofte i starten for og ungå kvalme. Men nå har det gått over.. Har lagt på meg 9 kg.. Er 25+1.. Synst det er mye. Mangler 1 kg før eg er oppe i vekta eg hadde når eg fødte Nr 1 :/ flere som spiser mye? Synst det passa dårlig nå når det er jule tid og mye snop og oppdrive :p

Et par dager storspising gjør jo ikke noe, er mer hva man gjør over tid :-)
Kg kan jo komme av forskjellig årsaker. Gravid kg veldig forskjellig fra person til person.

Vært hektisk på jobb en måneds tid og lite søvn her hjemme (ikke selvforskyldt).Merker jeg har blitt mer usunn for at jeg er sliten. Men da har jeg tenkt litt sånn, ja-ja, prøve være litt mer sunn, men ikke krise med litt kos for et par uker.

Eg spiser å er sulten igjen så spiser eg. Hela tiden. Heldigvis ikke snop da.

Blir nok en del snop i desember her ja. Og julebrus... Men har vært veldig flink tidligere i svangerskapet, og håper å kutte ned i januar. Er lov å spise litt ekstra innimellom, så lenge det ikke blir en vane :)

Jeg har blitt et matvrak de siste dagene! Spiser hele tiden - og dessverre også mye snop! Sulten!!
Antar og håper det er en "vokseperiode" for babyen.. :p
Er 23 uker i morgen og tror nok kiloene kommer fort nå. Gått opp rundt 6 til nå, men med de to andre gikk jeg opp nærmere 20! Ikke egentlig så mye med mat å gjøre for min del (da i hvert fall), men med vann i både magen og kroppen. Gikk med andre ord fort ned igjen når barn og vann kom ut;)

Back
Topp