Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gått ned 5 kg på en uke her også stakkars frø..
Her går det mye i grønt eple Tydeligvis er eple en gjenganger!
Noen som har erfaring med næringsdrikker fra apotek etc? Er det lett å få ned med kvalmen? Vurderer å kjøpe det så man slipper å spise så mye..
Kjøper de dyre Pink Lady-eplene, men de går også til gjengjeld ned på høykant!
Jeg kjøpte nutridrink med skogsbærsmak, og jaggu gikk det ned. 300 kal i slengen. Syns det var bedre enn å evighetstygge på et stykke brød. Satser på å holde det nede lenge nok til at noe blir tatt opp i kroppen.Du har prøvd det i en annen sammenheng, og synes de smaker helt forferdelig. Så er ikke noe jeg selv har sjans til å få ned nå iallfall!
Jeg drakk mye av det (med kakaosmak) når jeg var syk og kvalm i en lengre periode. Mye bedre enn å tvinge i seg en og en kjeks. Men smaker vond sjokolademelk...Gått ned 5 kg på en uke her også stakkars frø..
Her går det mye i grønt eple Tydeligvis er eple en gjenganger!
Noen som har erfaring med næringsdrikker fra apotek etc? Er det lett å få ned med kvalmen? Vurderer å kjøpe det så man slipper å spise så mye..
Wow, såbra!Jeg kjøpte nutridrink med skogsbærsmak, og jaggu gikk det ned. 300 kal i slengen. Syns det var bedre enn å evighetstygge på et stykke brød. Satser på å holde det nede lenge nok til at noe blir tatt opp i kroppen.
Men om legen sier det, så er det jo tegn som tyder på at vi tydeligvis kan greie oss på veldig lite i disse ukene, uten at det får spesielle konsekvenser. Vi får trøste oss med det, imens vi kjemper mot maten!Wow, såbra!
Æsj, ja har spydd opp for mye brød til at det frister lengre.
Snakket mee lege idag, og fikk beskjed om å bare spise bittesmå ting ofte, fordi kroppen din tåler ikke mer enn det
Ja det tenker jeg og! Hun sa så lenge noe går ned hver dag, så går det fintMen om legen sier det, så er det jo tegn som tyder på at vi tydeligvis kan greie oss på veldig lite i disse ukene, uten at det får spesielle konsekvenser. Vi får trøste oss med det, imens vi kjemper mot maten!
Her går det også i litt nudler. Salt og ikke så vanskelig å få ned.Nudler og salt kjeks, men noe særlig middagsmat er vanskelig å få ned om kvalmen er på topp. Spiste meksikansk tomatsuppe her om dagen, og det smakte overraskende godt.