Mat tråden!

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Vi er jo flere som sliter med matlyst eller som er veldig sulten osv. Tenkte at en tråd hvor vi kan dele litt om hva vi spiser som kanskje kan inspirere andre, hadde hjulpet [emoji4] kanskje jeg hjelper meg å få lyst på noe [emoji23]
 
Well... jeg har bare lyst på smeltet ostemat[emoji85] Skal jo liksom være sunn nå, men jeg har ikke matlyst annet enn at jeg vil ha ostepop og mat med smeltet ost... håper jeg får smoothiecravings utover[emoji23]
 
Proteinshaker, smoothie, grønn juice, havregryn med melk , salt lakris og vårruller er det som går ned . Salater går også fint, matlysten varier stort og jeg må kun ha lett mat. Blir det for feit mat blir jeg dårlig og uggen [emoji85]
 
  • Liker
Reactions: TPL
Well... jeg har bare lyst på smeltet ostemat[emoji85] Skal jo liksom være sunn nå, men jeg har ikke matlyst annet enn at jeg vil ha ostepop og mat med smeltet ost... håper jeg får smoothiecravings utover[emoji23]
Jeg tok 2 spelt lomper, skinke og lett gulost i toastjernet i dag jeg [emoji16] sundt og godt!
 
Jeg tok 2 spelt lomper, skinke og lett gulost i toastjernet i dag jeg [emoji16] sundt og godt!

Det er jo gourmet[emoji7] Er som regel det jeg bruker til lunsj, i tillegg ril speltlomper (uten varme) med avokado og salat i tillegg!
 
Det er jo gourmet[emoji7] Er som regel det jeg bruker til lunsj, i tillegg ril speltlomper (uten varme) med avokado og salat i tillegg!
Er skikkelig digg [emoji16][emoji16]
 
Er ikke veldig plaget ennå men kjenner jeg er mest intr i drikke. Er fryktelig tørst men vann frister ikke. Må vel kjøpe inn Olden eple, gått mye av det mens jeg har vært grsvid ja.

Drikker mye jus, pleier aldri å drikke det ellers. Og melk, helst sjokomelk eller Biola bringebær. Spist en del sjokolade, pleier aldri å spise noe særlig søtsaker.

Merker litt mer plager med mat nå. Så følger her. Men håper dette snakket om smeltet ost stopper!!
 
Jeg har motsatt problem.. jeg er sulten hele tiden.. men jeg har selvfølgelig bare lyst på mat jeg ikke kan spise :s
 
Jeg prøver å få i meg mat med mye kostfiber som metter litt mer. Er blitt stor fan av kjøleskapsgrøt toppet med friske bær men også banan/havrelapper med bær og syltetøy. Ellers er jeg svak for toasta brødskive med hvitost!:shy:
 
  • Liker
Reactions: TPL
Jeg prøver å få i meg mat med mye kostfiber som metter litt mer. Er blitt stor fan av kjøleskapsgrøt toppet med friske bær men også banan/havrelapper med bær og syltetøy. Ellers er jeg svak for toasta brødskive med hvitost!:shy:

Åh det hørtes bra godt ut! Og selvfølgelig har jeg ikke noe av dette i hus i dag[emoji24]
 
Dagens oppdagelse: aprikoskompott! Har aldri smakt det før, men det var jo supergodt, i alle fall nå :)
 
Back
Topp