Mat tips til gravid i nød=)

louisesanabere

Betatt av forumet
hei.. jeg er skikkelig sulten nå og gleder med til og dra hjem for og lage middag[:)]
men klarer ikke for mitt bare liv og finne på noe godt og lage blir ofte det samme taco pasta pizza(hjemmlaget sef) og de andre vanlige tingene.. jeg elsker og lage mat men har ikke vært særlig kreativ i det siste.. noen som har en god oppskrift på noe snadder middag til meg??
alt taes imor med takk...

hei[:)]

hmmm dette lurer jeg også på, sliter sååå med å finne på no til middag, hva med lasagne da eller biff eller svinefilet med ris og fløtesaus.....

det er liksom så vanlig... men veldig godt da!!!

spiset wok forrige uke... he he lager noe nytt hverdag nesten men føler at jeg bare spiser det samme ....
er egentlig kokk så jeg burde kunne finne på noe ..

og pannekaker med bacon ved siden av nam nam , men ikke så spennende da [:D]

eller se på matprat.no, der er det vel noen forslag og oppskrifter tenker jeg[:)]

hadde pannekaker forrige ukeogså med tomatsuppeog bacon he he har den hjemmefra!!! favoritt det der...
matpart ga meg ingenting men det blir nok intrefileet av svin med stekte rotgrønnsaker og hjemmelaget fløtegartinerte poteter.. mmmmm det blir skikkelig digg det!!

*tørker sikkel*
Bah, og jeg som har dårlig råd frem til fredag da... for dette hørtes jo veldig godt ut [&:]
Får prøve å finne på noe spennende med de 3 wienerpølsene vi har igjen i frysern jeg da [8|]

da får du kose deg middagen da[:)]

stek poteter i ovnen med masse vitløk og del pølsene i biter sleng dem inn og strø litt ost over ,,mmm godt det også skjønner du!!

Hmm, ikke så dumt det Louis. Steke det tørt, eller har du vann/melk/fløte el. på?

jeg tar poteter og krydrer med salt pepper /peppermix heller olje over og hvitløken hakker du opp og strør over den også!! blir så digg og crispy utenpå og myk inni poteten ...
resten er jo enkelt... man trenger ikke ost på ... kansje lage en saus,,, eller bare gomle alt som kosemat... det pleier jeg og gjøre...

nå ble jeg skikkelig sulten ,det der skal jeg prøve i dag louis[:D][:D]

Jeg er litt analfabet når det gjelder å prøve nye ting, så jeg spør litt til...
Koker du potetene først, eller kutter du dem opp rå, og hvor lenge og hvor varmt skal det stå i ovnen?

Høres veldig godt ut, så må nok prøve dette når jeg kommer hjem [:)]

Å da må dere prøve chiken curry! nydelig altså!!
Har fått helt dilla på det[:)]

Back
Topp