mat tips mottas med takk :)

nr 1 Nes H

Juni12`s hobbypsykolog
VIP
Vi skal ha julegrantenning og kurvfest i barnehagen neste uke, og je trenger noen påfunn på hva je skal ha i kurven.....

det må være noe mange liker, og må være enten kjapt å lage eller kunne forberedes på forhånd siden vis skal treffes 16:30 og jeg jobber til 15:20......

Pga allergi kan det ikke inneholde egg......

lurer litt på innbakte pølser eller noe slik, men kan dette varmes opp igjen???? syns nesten det burde være noe varmt siden dette liksom blir middagen for folk denne dagen :p

ALLE tips mottas med takk :)

Skal de være mat i hånda liksom?:)
Hmm... Hva med spyd? Enten med frukt, eller kjøtt og div grønnsaker:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Skal de være mat i hånda liksom?:)
Hmm... Hva med spyd? Enten med frukt, eller kjøtt og div grønnsaker:)

nei trenger ikke være det igrunnen, men det må være noe enkelt liksom, som je enter rekker på 30 min, eller som kan gjøres klart på forhånd :p
Viktigste er egentlig at folk får i seg mat, men nå skal alle ha med seg litt da, så mat blir det nok av :p

men uten egg må det være

nei trenger ikke være det igrunnen, men det må være noe enkelt liksom, som je enter rekker på 30 min, eller som kan gjøres klart på forhånd :p
Viktigste er egentlig at folk får i seg mat, men nå skal alle ha med seg litt da, så mat blir det nok av :p

men uten egg må det være
Hva med pastasalat?:) det kan du lage kvelden før:)

Hva med pastasalat?:) det kan du lage kvelden før:)

det var en god plan :) godt er det oxo :)

Hu ene hadde lyst til å ta med spekemat, helt til a kom på disse eggene da, liksom ikke helt det samme uten egg :p

det var en god plan :) godt er det oxo :)

Hu ene hadde lyst til å ta med spekemat, helt til a kom på disse eggene da, liksom ikke helt det samme uten egg :p
Nei det er jo egg i ganske mye:p men er godt med pastasalat:) hvis ikke går det også an med pannekaker kalde, treenger vel ikke egg i de heller:)

Nei det er jo egg i ganske mye:p men er godt med pastasalat:) hvis ikke går det også an med pannekaker kalde, treenger vel ikke egg i de heller:)

det er godt det :)

Har vurdert rundstykker/brytebrød oxo, men det er liksom ikke så godt når de ikke er nystekte :p

det er godt det :)

Har vurdert rundstykker/brytebrød oxo, men det er liksom ikke så godt når de ikke er nystekte :p
Rundstykler med godt pålegg er nok gode uansett i mine øyne. Godt mulig jeg er over gjennomsnittet glad i mat også;)

Rundstykler med godt pålegg er nok gode uansett i mine øyne. Godt mulig jeg er over gjennomsnittet glad i mat også;)

haha da er vi flere :) oxo syns je igrunnen slike innbakte pølser er gode da, men de burde oxo vært varme..... hjelper ikke å ta fri en time hell, for denne deigen må jo heve oxo :p

Kyllingsalat er jo godt da med pasta.

Nachos for de som kan spise det.

Gryteretter er jo også godt og enkelt.

haha da er vi flere :) oxo syns je igrunnen slike innbakte pølser er gode da, men de burde oxo vært varme..... hjelper ikke å ta fri en time hell, for denne deigen må jo heve oxo :p
De er nok best varme ja:) ikke like lett å planlegge slike måltider:p

Jeg tenkte som deg med en gang. Innbakte pølser. Pizza boller?

♥♥Victoria 20.06.12♥♥
♥venter et lite mirakel i mai 14♥

Jeg har nettopp spist kalde innbakte pølser ;)
Ingen problemer det :p

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Pastasalat eller boller/horn med ost, skinke, osv i:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp