mat til syk jente

mamma09og10

Elsker forumet
Jeg har ei lita jente på 21 mnd som nok en gang er syk. Sliter med pusten,tett i brystet og feber..
Hun spiser ikke mye til vanlig heller og er veldig kresen,men nå får jeg nesten ikke i henne noenting..
Noen som har forslag til enkel,lett mat jeg kan friste henne med??[:)]

Er tilbakeholden med melkeprodukter nå ja,vet det øker slimproduksjonen...Men lapper er kanskje verdt å prøve![:)] Så langt har jeg kun fått i henne smørgrøt/fløyelsgrøt,så forandring fryder vel! Takk for tips![:D]

Huff da, har akkurat vært igjennom det samme med min. Spiste nesten ingenting på 1 uke. Så jeg prøvde alt mulig bare for å få i henne noe som helst.
Her er noe av det jeg fikk min jente til å spise litt av. Fiskeboller i hvit saus, lapper, Gele og vaniljesaus, blåbærsaft som jeg frøs i sånne ispinneformer (hun drakk veldig lite også), fiskepinner, krakket potet med masse smør, moset banan, lefse, dora dora kjeks [:D]

kom akkurat til å tenke på da min var innlagt på sykehuset med rs-viruset, så fikk hun så mye saftis som hun bare orket [:)]

ORIGINAL: miapia1

Huff da, har akkurat vært igjennom det samme med min. Spiste nesten ingenting på 1 uke. Så jeg prøvde alt mulig bare for å få i henne noe som helst.
Her er noe av det jeg fikk min jente til å spise litt av. Fiskeboller i hvit saus, lapper, Gele og vaniljesaus, blåbærsaft som jeg frøs i sånne ispinneformer (hun drakk veldig lite også), fiskepinner, krakket potet med masse smør, moset banan, lefse, dora dora kjeks [:D]

kom akkurat til å tenke på da min var innlagt på sykehuset med rs-viruset, så fikk hun så mye saftis som hun bare orket [:)]

Så fælt når de små blir syke,og ikke spiser eller drikker nok[&:]
Her var det mange gode forslag! Tusen takk,de skal prøves!![:D]

Back
Topp