mat til små...

AS

Glad i forumet
har dere begynt å gi barna deres mat? hvor mange måltider pr dag? noen som gir brødskiver....evt hvilket pålegg?

Eg gir middag og grøt til kvelds. Har prøvd å gi han skive, men d kommer greit ut igjen, vil ikkje ha d [&:][:)]

Begynte med grøt ved 4 mnd-alder. Går kun på mme, så då kunne vi begynne med grøt så tidlig. Men ikkje akkurat favoritten hennar nei! Likar bedre alt anna egentlig! [:D] Så eg gir (prøver iallefall) grøt morgen og kveld, og så får ho middag/frukt/et eller anna å smake på midt på dagen!

Først er det pupp tidlig på morgenen. Og når vi står opp får han grøt. Til lunsj får han morsmelk og litt fruktmos. Så middag. Og grøt til kvelds. Ha ikke prøvd skive ennå..

Har nettopp begynt med mat, så det er ikke så mye jeg får i henne enda. Men prøver oss fram, og gir litt middag og grøt på kvelden. Får banan eller dessertglass også.

Takk for alle svarene...har begynt å gi litt grøt til kvelds, men tenkte å variere mellom grøt og brødskiver så hun ikke blir lei av grøten... Vil fortsette å amme en stund til og har nok melk, så jeg venter med andre måltider på dagtid..

Back
Topp