Tenkte å lage en tråd med mat som marsbarna spiser, både hjemmelaga og kjøpe mat. Hva som er hit og hva som er dritt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun gulpet masse etterpå, hele gryta kom oop igjen i flere omganger så vet ikke om det var så vellykket likevel.Idag prøvde vi Ellas biffgryte, den likte hun kjempegodt! Bladet litt mme oppi også.
Jeg synes den smakte godt jeg også, ikke sånn vannete som den kalkungryta vi prøvde
Hva gjør hun rett etter å ha spist? Jeg unngår å legge min så mye på gulvet rett etter måltid for da kan han gulpe mye.Hun gulpet masse etterpå, hele gryta kom oop igjen i flere omganger så vet ikke om det var så vellykket likevel.
Det er ikke nødvendigvis rett etter. Det kommer opp i flere omganger i timene etterpå. Hun ligger jo mye på magen generelt, for det er det hun liker best.Hva gjør hun rett etter å ha spist? Jeg unngår å legge min så mye på gulvet rett etter måltid for da kan han gulpe mye.
Gi bare litt av gangen kanskje og gradvis øke mengden? Men det har du vel kanskje gjort.Det er ikke nødvendigvis rett etter. Det kommer opp i flere omganger i timene etterpå. Hun ligger jo mye på magen generelt, for det er det hun liker best.
Men det kan også komme når jeg har henne på armen.
Er redd for at det er noe hun ikke tåler, eller så kan det være at det bare er uvant for magen hennes.
Hun gulper jo ikke av grøt, hvertfall ikke store mengder.
Både og. Noen ganger spiser hun mye, og andre ganger ganske lite. Men jeg kan kanskje prøve med en og en ting mer systematisk og øke etterhvert. Mulig jeg har vært litt utålmodig.Gi bare litt av gangen kanskje og gradvis øke mengden? Men det har du vel kanskje gjort.