Mat til bryllup

NkariOgSnuppa

Forumet er livet
Hva tenker dere er sånn typisk bryllups mat??

Jeg og sambo snakker litt om mat til bryllupet (ennå ikke fastsatt dato, men vi så på 3 bryllup i går og vi diskuterte litt[:)]) og han sa han gjerne kunne tenkt seg grillmat.... Ikke sånn pølser og karbiss nei, men ordentlig mat som spareribs, grillet laks, entrecote, masse tilbehør som potetsalat, salat og grillede grønnsaker osv..... Kommer garantert til å være sommerbryllup siden han vil ha grillmat[:)]

Hva tenker dere?? Mener dere det er bra mat??

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

absoulutt.. Naboen her hadde ett superfint bryllup i hagen til sine foreldre (det er en KJEMPE stor hage) de styrte på og ordna, hadde ett svært telt med noen "plater" på gresser som ble golv, annlegg og eget grilltelt, hvor de hadde en kokk som grilla :)

Ja, helt topp i de rette "omgivelsene" det[:D] Ser for meg litt mindre stivt da, kanskje utendørs/ telt... Gøy[:D] De fleste liker jo grillmat[:)]

Jeg skulle gjerne hatt det selv jeg, men min kjære vil ha "tradisjonell" 3 retters... Go for it, tenker jeg ihvertfall[:D]

ORIGINAL: E_i_hjertet_

Ja, helt topp i de rette "omgivelsene" det[:D] Ser for meg litt mindre stivt da, kanskje utendørs/ telt... Gøy[:D] De fleste liker jo grillmat[:)]

høres kjempe godt ut!!!

Absolutt ! Jeg hadde blitt storfornøyd om jeg hadde blitt servert den maten der [:D]

Jeg ELSKER sån type grillmat.
Og tror kanskje det blir noe sånt i 30-årsdagen min.

Men jeg hadde aldri villet hatt sånn mat i bryllupet mitt.
Jeg er nemlig også glad i "gurmet mat", og synes at bryllup er en typisk flott anledning som krever flott mat[:)]

NAM!!  Jeg kommer[:D] HIHI

Back
Topp