Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har det likt her. Toast med ost og all slags frukt og blomkål (ikke kokt) er i grunn det eneste jeg har lyst på.Det eneste jeg har greid å få ned de siste dagene er fin toast med ost.. Men kjenner jeg har veldig lyst på baguett med kylling og bacon fra 7/11.. Er bare så utrolig langt å kjøre for å få tak i en :-/
Og nå har jeg veldig lyst på tacowrap fra big bite etter det ble nevnt her..![]()
Her frister ingenting:-/ ingenting liksom! Sist hadde jeg dilla på alt surt. Selv når jeg var kvalm elska jeg surt godteri. Nå får jeg brekninger av å tenke på det meste.. Må bare skyndte meg å spise, for syns det er så grusomt... Allerede gått ned 2 kg...
Kjøpt grønne epler i dag. Kvinner meg opp til å smake på de, og håper det smaker!
Spiste litt frukt i kveld. Det var faktisk greit. Har ikke så ekstremt mye å ta av heller:-/ så håper på å klare å holde med stabil i allefall.. Gikk opp senere med forrigemann da. Men da kunne jeg bare ta det med ro. Ikke så lett med en på snart 2 år i husÅh nei.Jeg hadde det slik sist.
Jeg gikk ned 7 kg fra jeg tok test til jeg fødte.
Det endte med at jeg fikk beskjed av fødselslegen å spise nutrilettbars og nutridrink for å få i meg næring.
Jeg håper du finner noe spiselig![]()
Eneste jeg klarer er banan, hver morgen. Men da har vi jo en ganske sunn start på dagen da..Om morgenen starter jeg med et grønt eple...det er det eneste jeg klarer å lirke inn...senere på dagen får jeg heldigvis inn det meste.