Mat som faktisk frister!

Tofus

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Listen er lang over mat vi ikke er så happy for lenger, men har du funnet noe som smaker ekstra godt for tiden?

Jeg har funnet to ting jeg ellers aldri spiser. Grønne epler og nacho chips med salsa ;) ;) ;)

Fiskeboller i hvit saus med litt karri i (er så heldig og får det hos mamma i dag, så jeg slipper å lage det selv :p)
Tacowrap fra BigBite
Kjøttkaker i brun saus
Tagliatelle og fløtesaus (bare Knorr sin type)

Det eneste jeg har greid å få ned de siste dagene er fin toast med ost.. Men kjenner jeg har veldig lyst på baguett med kylling og bacon fra 7/11.. Er bare så utrolig langt å kjøre for å få tak i en :-/
Og nå har jeg veldig lyst på tacowrap fra big bite etter det ble nevnt her.. :-P

Må si meg enig i fiskeboller i hvit saus
Rekesmørbrød<3

Ellers har jeg blitt superkresen, så kommer ikke på noe mer

Rista brød med kald karbonade og majones smakte godt i dag. Toast har også smakt. Litt mer spennende enn tørre knekkebrød- som er det det går mest av.

Blåbær er stort sett det eneste som er greit til enhver anledning. Cottage cheese går også for det meste greit. Ellers ser det ut til å være avhengig av når på døgnet og dagsform hva annet som er "spiselig" :P

Blåbær.
Nachoes med gratinert ost løk og mais med kald rømme.
Salt chips

Kalde karbonader
Rå gulrot

Det eneste jeg har greid å få ned de siste dagene er fin toast med ost.. Men kjenner jeg har veldig lyst på baguett med kylling og bacon fra 7/11.. Er bare så utrolig langt å kjøre for å få tak i en :-/
Og nå har jeg veldig lyst på tacowrap fra big bite etter det ble nevnt her.. :-P
Har det likt her. Toast med ost og all slags frukt og blomkål (ikke kokt) er i grunn det eneste jeg har lyst på.

- Hjemmelaget pizza med Peppes ingredienser

- alt av takeaway

- sushi med scampi

- appelsiner

- rista skive med krydderost

Her frister ingenting:-/ ingenting liksom! Sist hadde jeg dilla på alt surt. Selv når jeg var kvalm elska jeg surt godteri. Nå får jeg brekninger av å tenke på det meste.. Må bare skyndte meg å spise, for syns det er så grusomt... Allerede gått ned 2 kg...
Kjøpt grønne epler i dag. Kvinner meg opp til å smake på de, og håper det smaker!

Her frister ingenting:-/ ingenting liksom! Sist hadde jeg dilla på alt surt. Selv når jeg var kvalm elska jeg surt godteri. Nå får jeg brekninger av å tenke på det meste.. Må bare skyndte meg å spise, for syns det er så grusomt... Allerede gått ned 2 kg...
Kjøpt grønne epler i dag. Kvinner meg opp til å smake på de, og håper det smaker!

Åh nei. :( Jeg hadde det slik sist.
Jeg gikk ned 7 kg fra jeg tok test til jeg fødte.
Det endte med at jeg fikk beskjed av fødselslegen å spise nutrilettbars og nutridrink for å få i meg næring.

Jeg håper du finner noe spiselig :)

Pizza
Osteloff med ost og skinke
Potetgull
Epler
Gulrøtter
Ostesmørbrød

Tror jeg kunne levd på pizza, osteloff og epler akkurat nå!:P

Her spiser jeg gjerne det jeg kommer over. Må bare passe på at det er kolesterolvennlig:p

Ellers har jeg brått fått lyst på sjokolademelk :p sist jeg drakk det var sist jeg gikk gravid, og før det var det maaange år siden sist

Åh nei. :( Jeg hadde det slik sist.
Jeg gikk ned 7 kg fra jeg tok test til jeg fødte.
Det endte med at jeg fikk beskjed av fødselslegen å spise nutrilettbars og nutridrink for å få i meg næring.

Jeg håper du finner noe spiselig :)
Spiste litt frukt i kveld. Det var faktisk greit. Har ikke så ekstremt mye å ta av heller:-/ så håper på å klare å holde med stabil i allefall.. Gikk opp senere med forrigemann da. Men da kunne jeg bare ta det med ro. Ikke så lett med en på snart 2 år i hus:-) kvalmen blir jo bare verre når jeg er sliten:-/

Om morgenen starter jeg med et grønt eple...det er det eneste jeg klarer å lirke inn...senere på dagen får jeg heldigvis inn det meste.

Blæh, jeg blir dårlig bare av å lese hva dere syns frister. Blir kvalm av alt og ingenting frister. Det eneste jeg har lyst på hele tiden er sushi... Kommer til å bli dyrt i lengden dette!

Sånn har jeg det og! Men eneste restauranten som serverer sushi her er sommerstengt :-(

Back
Topp