Mat som får deg gjennom dagen

BabyNr2-2024

Forelsket i forumet
Tenkte vi kunne lage en liten tråd på mat vi lever på for tiden :happy:

For min del har jeg ikke klart å holde på noe mat, men den siste uken er det én ting jeg har levd på og klart å holde på:

Toast laget på Smørloff, ost og skinke:p

Dette er nå det eneste jeg spiser:hilarious:

hva får deg gjennom dagene? :)

For min del har jeg ikke klart å holde på noe mat, men den siste uken er det én ting jeg har levd på og klart å holde på:

Eg har spist mye toast selv! Diggeste! Men har ingen problemer med kvalme eller oppkast så eg spiser i grunn alt, haha

... nesquick sjokoladekuler (frokostblanding...)
Det er lett å lage og går ned. :P

Hender det blir brødskive og appelsinjuice og, men må kunne lage meg mat på gjerne 5 min eller mindre :p

Ristet brød med smør og ost..

Haha her går det også mye i toast:hilarious: spiser det aldri ellers..

Alt som kan spises går ned her, men sliter ikke med kvalme heller. Syns det er godt med brødskive med smør, ost og paprika OOOG grønne epler :p

Kiwi, eple og banan på morgen med engang jeg står opp :p resten av dagen går det som regel i hvilken som helst mat men tidvis veldig godt med rundstykker med skinke og paprika :D

Lager smoothie hver morgen. Går ned:)

Det pleide jeg gjøre før graviditeten. Nå greier jeg ikke stå oppreist lenge nok til å lage :(

Eplejuice og Biola, og vaniljeyoghurt med masse müsli:happy: brødskive med ost eller rødbetsalat. jeg sliter ikke med så mye kvalme at jeg ikke får ned mat, men blir veldig kvalm hvis det går for lang tid før jeg får mat, så må alltid ha noe tilgjengelig som kan lages kjapt :p når jeg orker det, lager jeg meg fruktsalat også:happy:

Coco pops, wasa 100 (knekkebrød m havsalt) og ost, toast, gule epler og havregrøt med litt sukker og smør på.

Back
Topp