Mat per uke....

Vet ikke hvor mye vi bruker i uken, men kanskje 1500-2000 kroner. Vi har bare Coop Marked i nærheten, og de er dobbelt så dyre som andre butikker, men har ikke muligheten til å kjøre til nærmeste by å handle hver måned. Vi kjøper bare det nødvendigste, så er ikke så mye å spare på.

Vi bruker 3000 i mnd :) så 750 i uka ca... Men det er utenom dyremat og bleier og snacks/helgekos/brus :p

Alt for mye. Vi bruker nok godt over 2000kr i uka, og kan potensielt spare mye om vi bare skjerper oss. Vi er 2 voksne og 3 barn, samt en på vei, så mor spiser nok litt ekstra hun også ;)

Vi bruker ca 2000 kr.

Rundt en tusenlapp, men vi har budsjettert med 1500 kr. Er bare to voksne og en liten sprett, da.
Haha, hvorfor i alle dager ble posten min ratet som "gammel"? Er da oppdatert informasjon i en ny tråd. Ikke det mest kontroversielle jeg har bidratt med her heller. Jøss :D

Artig med tråder som dette. Ting man lurer på men liksom aldri spør folk om.

Per uke, sikkert rundt 2000,om ikke mer. Det er forferdelig. Vi er nødt til å skjerpe inn, har heldigvis fått gubbis til å skjønne det nå.

Ca 1-2000 i uken
4v 1b + en labrador som helst ville hatt mat 24/7 :-)

Alt for masse! Sette av 6000kr i mnd, men det held aldri... Må bli flinkare!

Ca 1000,- pr uke, noen ganger under. To voksne, ett barn på 7 og to hunder

800-1200 i uka, får ikke stor handlet nå som jeg må drasse på en vogn og glemmer å skrive handleliste. Det blir dyrt og jeg skal virkelig skjerpe meg, liker ikke å bruke mer enn jeg må :P vi er 1 voksen og 2 barn der den ene bruker bleier og smokk (syntes de smokkene forsvinner hele tia og må ta skylda selv da han er for liten til å få skylda :P ).

Vi bruker sinnsykt mye :( sikkert 10-12 tusen i mnd... Vi er bare 3, snart 4. Mye vi kunne spart på, bl.annet å handle litt sjeldnere, vi handler hver dag da blir det ofte litt ekstra. Planlegging kunne nok halvert budsjettet...

Sikkert alt for mye. Over 1000 i uka og det er utenom Adams :p Unner oss god mat (og alt for mye Pepsi Max...)

Dårlig planlegging her å handlar flera ganger i uken sikker 1500-2000kr i uken

Jeg og mannen bruker ca 500-800 kr uka, men er fortsatt ingen barn i hus. Regner med at prisen dobler seg når Lille kommer til verden... men er ikke så lenge siden vi var studenter så vet å handle strategisk ift pris :p snop og brus handler vi kun på salg eller i sverige, og planlegger alle middager så vi ikke kaster mat :)

Handler på salg, så bruker kanskje 500 på 2 uker.
Dopapir hamstrer vi når det er på salg. Samme med tørkepapir.
Hamstrer mye kjøtt og fiskeprodukter på salg.
Potet får vi fra foreldrene mine.

Veldig opp og ned! Men føler det går 1000 kr hver gang vi er på butikken selv om vi går der i fra med to eller fire poser :wideyed:

Vi bruker ca 8000 i mnd ( 1800-2000 i uka) i matbutikker. Dette inkluderer bleier til mini. Vi er 2 voksne og 3 barn, hvorav minste såvidt har begynt med fast mat.

Back
Topp