Mat per uke....

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hvor mye penger bruker dere på mat og nødvendige husholdingsprodukter per uke??
Kan du spare på noe?
Er det noe ekstra du unner deg?

Uff. Kan si så mye som at vi bruker 8 lapper i mnd. Og vi skal nå gå inn for å spare på den posten!!

Gjerne 1000 kr i uka nå. Jeg har jo tatt operasjon og spiser relativt lite :p Kjenner det godt på lommeboka da :D Normalt hsr vi brukt gjerne 1500 til 2000 kr i uka.

Nettopp hjemme fra handletur! 1800,- kom det på idag :) Det er ikke en vanlig handlerunde vi tok nå, for vi kjøper dyrefôr, guloster og morsmelkstillegg på dager det er trippeltrumf. Det er det én dag i måneden, og vi har begynt å handle på torsdager av den grunn. Vi legger alt det dyreste til disse dagene :) vanligvis bruker vi ca. 900,- eller noe mindre. Mer nå som vi har et lite bleiebarn i hus som trenger MME. :Heartred

800-1000 annenhver uke(2 voksne og 1 på 15 mnd)
1500-1800 annenhver uke (2voksne, 5 barn) :) dette er middager, husholdningsartikler, kos til helgen og annet vi skulle ha bruk for :)

Ca 1200..
Unner oss litt ekstra av og til.
Som oftest stor handler vi, så da handler vi for 2 uker..
Blir litt ekstra dyrt nå i desember, med jul og 2 barn som har bursdag så merkes det godt :P

Ca 1500 i uka, pluss husholdningvarer som såpe osv.
Vi sparer ikke inn på maten, unner oss det vi har lyst på :)

Jeg vet ærlig talt ikke, frykter det er MYE. Kunne helt klart spart masse. Dårlig planlegging gir mye kast:(

Ligger på ca 1200 kr..

+/- 1200 kr i uka, og det er inkludert påfyll av melk, brød og brus. Jeg og gubben drikker mye cola så der forsvinner mye av pengene. Vi er 2 voksne og 3 barn.

Rundt en tusenlapp, men vi har budsjettert med 1500 kr. Er bare to voksne og en liten sprett, da.

Vi bruker nok 1000-1500,- i uka på mat + husholdningsartikler.
Er nå 2 voksne og 2 barn, ene er bleiebarn ennå.
Snart kommer nr 3, men regner med han blir rimelig i drift enn så lenge ;)

Sambo er avhengig av brus og snus, så går nok en del der ja :(

+/- 1200 kr i uka. Det inkluderer snop, brus, røyk og alt man ellers trenger (og egentlig ikke trenger) på en matbutikk.

1500 i uka på 2 voksne og 1 barn:) vi prøver å lage mye fra bunnen av og kjøpe sunn mat, frukt og grønt, og det er ikke billig uansett hvor mye vi prøver å spare:p

Back
Topp