Mat på Ikea

Ja, spiser på IKEA om det passer med tidspunkt for mat. Om det ikkje passer med middag kjøper eg gjerne skillingsboller i kiosken ;)

Ja :D syns kjøttbollene deres er så gode, så har flere ganger dratt dit bare for å spise det. Har hatt milde cravings på det i svangerskapet, så da har jeg tatt meg en tur dit for middag :D
Liker generelt maten de har på Ikea. Og elsker julematen deres!

Nope bare kaffe

Tar stortsett med ei pølse på veieb ut.. det eller kanelboller!!:)

Har gjort det en gang og det var før jul for ett par år siden. Hadde juletallerken da og syns det var godt. Ellers pleier jeg bare å kjøpe pølser og kanelbollene der hver gang jeg er på ikea. :-)

Gleder meg faktisk litt til pinnekjøttet, ikke det at det er det beste, men er alltid godt med pinnekjøtt. :)

Syns mye av maten er god, iallefall i forhold til prisen. :) så pleier alltid ha middag der. Er der kanskje 1-2 ganger i året. Kjøttboller, spareribs, pinnekjøtt, chili con carne. :)

Jeg har jobba i oppvasken på IKEA. Kommer ALDRI til å spise middag/lunch der. ÆSJ!!

Spiser som regel kjøttbollene eller komle om jeg er i humør for det :D

Matpause er obligatorisk på Ikea:)

Jeg har jobba i oppvasken på IKEA. Kommer ALDRI til å spise middag/lunch der. ÆSJ!!
Forklaring??
Om du hadde jobbet i matlagingen hadde det kunnet forklare seg selv, men oppvasken?

Forklaring??
Om du hadde jobbet i matlagingen hadde det kunnet forklare seg selv, men oppvasken?

Flere grunner. Også det med matlaginga. Men i utgangspunktet lukter all IKEA-mat for meg oppkast. Varmt vann +mange forskjellige matrester = oppkastlukt. Og forbinder ikke restauranten med renslighet akkurat etter å ha sett hvordan ting gjøres..

Spiser innimellom hvis vi er der :)
Reiser ikke for å spise der ellers :O
Ingen favoritter :)

Back
Topp