Mat på barseltreff

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hva har dere fått servert og hva har dere selv fått servert? Jeg skal ha treff hjemme hos meg på mandag. Forslag til hva jeg kan lage? Legg gjerne med oppskrift
 
Første treffet jeg var på, var et lite julebord, og da hadde alle med seg litt hver. Brød, pålegg, eggerøre, salat, frukt, snop og drikke. Dette var med ei større gruppe her fra forumet. Andre gangen var med barselgruppa mi, vi er bare 4, hun vi var oss ordnet lefser med ost, skinke og grønnsaker, og laks. Neste uke blir det rundstykker og pålegg dit vi skal :)
 
Vi har hatt rundstykker, salat, vårruller og horn. Et tips er jo en god pai? Vi spiste en held vidunderlig pai på babyshoweret igår, kan høre med henne om oppskrift [emoji4]
 
Vi har hatt rundstykker, salat, vårruller og horn. Et tips er jo en god pai? Vi spiste en held vidunderlig pai på babyshoweret igår, kan høre med henne om oppskrift [emoji4]

Ja gjør det, driver å ser på pai, syns det er vanskelig å finne en, lagd før hvor veske, ble tynn og ikke stiv
 
Her har det blitt servert rundstykker med litt pålegg til. Veldig enkelt og godt :)
 
Ja gjør det, driver å ser på pai, syns det er vanskelig å finne en, lagd før hvor veske, ble tynn og ikke stiv

Ferdig bunnen fra Nå funker fint, forstek gjerne bunnen litt etter å ha prikket den med gaffel, da blir den lettere sprø. Selv om det står på pakka at man ikke trenger [emoji4]

Ellers er salat, rundstykker og pålegg en gjenganger her [emoji4]
 
Første gangen vi møttes hjemme hos noen, fikk vi julebakst og brus.
Første gang jeg hadde det hjemme hos meg, så fikk de servert masse kakerester etter dåpen :p
Så ble det rundstykker med pålegg og lefser, og sist fikk vi sitronpai og boller med rosiner.
 
Ja gjør det, driver å ser på pai, syns det er vanskelig å finne en, lagd før hvor veske, ble tynn og ikke stiv

62d9d0614c1816f225238b00866440e7.jpg

Hun jukset på fredagen med ferdig bunn, så da vet du at det går og. Også før-stekte hun bunnen litt.
Du kan jo prøve-lage til middag en kveld for å se hvordan den blir? Jeg tror den havner på menyen her i huset veldig snart [emoji1]
 
Back
Topp