Mat og unnskyldning!

Nilen

Gift med forumet
Aprilbarna`15
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Nå kommer jeg også opp i denne situasjonen hvor er jeg mest sannsynlig vil bli avslørt uten et ekstremt god unnskyldning ;)

Vi skal i selskap til svigerforeldrene mine som er en tradisjon hvert år.
Det som blir servert er spekemat og rømmegrøt. Thats it! :p
Spekemat liker jeg godt, men det er fy!
Jeg har helt avsmak på melkeprodukter og blir dårlig bare jeg tar på melkekartongen, så rømmegrøten er ikke et alternativ.
Hvordan sno seg unna denne? :)
Vil helst unngå å fortelle det enda.

Hmm forsyne deg og lure det unna? Dette var vanskelig :-o men er det krise hvis de skjønner det da? Men det er jo lett å komme på en unnskyldning til å ikke kunne reise på den festen :-o

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Hmm forsyne deg og lure det unna? Dette var vanskelig :-o men er det krise hvis de skjønner det da? Men det er jo lett å komme på en unnskyldning til å ikke kunne reise på den festen :-o

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Det blir servert på en fjøl til hver så den her er vrien.. :o
Det hadde ikke vært noe krise om bare svigefar og svigermor hadde visst. Men hvis svigermor vet det så vet ALLE det.. for ja.. sånn er hun :p
Og det ønsker jeg ikke!

Ja håper såklart at vi kan ha en grunn for å la være å dra, det hadde vært det letteste :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvis spekematen har vært fyrst, er det ok for deg? I såfall kan du jo fortelle svigers om graviditeten og de kan på forhånd fryse spekematen som skal på din tallerken. Da vil ikke alle kunne se det;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Sykt barn, så ble ikke noe av ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp