Mat og sex...

Niine

Glad i forumet
Finnes det en matvare du kunne tenkt å ha med i sexakten?

Krem, bær o.l.

Har selv prøvd med krem, men det ble bare helt feil for min del, men kanskje jeg skal ta med jordbær til sommeren... Hmmmm. Fikk plutselig en ide. Hihi.

På hvilken måte, nå ble jeg nysgjerrig.

Oi, skal det bli en slik kveld nå som jeg hadde tenkt å legge meg tidlig[:@]

Har prøvd sjokoladesaus, men er vanskelig å få bort alt på en sexy måte, så kan bli litt klissete.

ORIGINAL: fru_vann123

ORIGINAL: Niine

På hvilken måte, nå ble jeg nysgjerrig.

PM sendt [:)]

så vi andre får ikke høre ? [8D]

Var en god ide i hvert fall. :D Svar sendt fruvann...

ORIGINAL: SookieStackhouse

Har faktisk aldri prøvd, og kunne ikke tenkt meg å prøve heller [8D]

hehe [8D] Har prøvd me krem jeg da. Men næh, ble mere latter enn nytelse [8D]

Men latter i senga er bra for forholdet da! Det er jo ikke noe i veien for litt humor når man har sex, så lenge man er to om det... Men min tanke var i hvert fall å binde opp mannen, og bruke han som spisebord, jordbær eller liknende, og pirre han til han omtrent ikke vet hvor han er... Hehehe...

ORIGINAL: Niine

Men latter i senga er bra for forholdet da! Det er jo ikke noe i veien for litt humor når man har sex, så lenge man er to om det... Men min tanke var i hvert fall å binde opp mannen, og bruke han som spisebord, jordbær eller liknende, og pirre han til han omtrent ikke vet hvor han er... Hehehe...

ja, det er klart. Vi tuller mye vi også når vi er i senga. Mye latter å mye tull [8D] Men det er jo bare gøy ;)
Håhåhå, det hadde han her likt iallefall [8D]

Vanilje saus. Greit det til det ble kvalmende [;)] og selvom du tror du får bort alt blir huden helt stiv og flassete der sausen har vært

Jeg mener det ikke passer sammen.
Så det så!

ORIGINAL: Jeaa

ORIGINAL: Veråna

Jeg mener det ikke passer sammen.
Så det så!

Prippen [8D]

Neh, du skulle bare vist!! Moahaha [8D]

ORIGINAL: SookieStackhouse

Har faktisk aldri prøvd, og kunne ikke tenkt meg å prøve heller [8D]

Sign! Er prippen og syns det er grisete [8D]

Back