Mat og saann..

Kanskje snart?

Elsker forumet
Mens dere ruger, er dere forsiktige med hva dere spiser og slikt da? Slik som gravide tenker jeg paa..

Har selv spist det jeg foeler for, er bare nysgjerrig hva dere andre gjoer/har gjort?
Vet jo at det er en del ting gravide ikke boer spise feks.. Tar dere hensyn?

Jeg regner meg selv som gravid nå. Så unngår alkohol, spekemat og slike ting [:)]

Hehe ja burde kanskje nevnt med unntak av alkohol da [:)] Og royk kanskje for de som royker..
Selv royker jeg ikke og har vel holdt meg unna alkohol stort sett siden sproytestart (for man vet jo aldri [:D])

for å si det sånn når man blir gravid på vanlig måte så spiser man jo det man vil inntil man får positiv test, ikke alle vet en gang når de ble gravid, ergo så tror jeg nok ikke det vil være noe problem å spise div ting frem til man får positiv test om man har prøverør. men dette er jo min mening da!!! røyk og alkohol bør man jo uansett holde seg unna da mener jeg. i allefall om man vet at muligheten er der!!

jeg spiser vel alt mulig jeg.. skulle kanskje ønsket jeg var sunnere bare, hehe men er nok ikke det hihi[:D]
men jeg drikker ikke da...sånt holder jeg meg heeelt unna, drakk 4 bacardi bare i juni og da var det 2 år siden sist[:D]

Back
Topp