Mat og matlyst!?

TulleHøna

Forumet er livet
jeg blir veldig fort sulten, og blir jeg sulten, så blir jeg KVALM!!
syns jeg er sulten hele tiden. MEN.. eg finner ikke noen mat jeg vil ha!! og når jeg finne mat, så orker jeg halvparten før jeg er stappmett!? er det fler som føler de har liten plass i magen?

Haha, sat å tenkte på da sjølv når me åt kveldsmat...
E ikkje lenge etter eg ha ete før eg e svolten igjen, å då e eg verkele svolten! Kjennes ut som om da e mange tima sia eg åt sist;) Men, når eg et e da ingenting som skal til før eg e mett:p 

Her blir jeg også kvalm når jeg blir sulten.. Men er desverre plass til MASSE mat :/ Lurer på hvor mange kilo jeg går opp dette svangerskapet...

TulleHøna skrev:
jeg blir veldig fort sulten, og blir jeg sulten, så blir jeg KVALM!!
syns jeg er sulten hele tiden. MEN.. eg finner ikke noen mat jeg vil ha!! og når jeg finne mat, så orker jeg halvparten før jeg er stappmett!? er det fler som føler de har liten plass i magen?

Ja er helt lik jeg. 
Blir fort sulten og fort mett. Blir kvalm når jeg er sulten og når jeg blir for mett og når jeg er tørst også. Føler at jeg drikker og småspiser HELE tiden. 
Men synes egentlig det er greit å bli så fort mett dersom jeg er så ofte sulten.... hvis jeg kunne spise mye hver gang hadde jeg hatt et stort problem snart hihi. 

Har det akkurat slik jeg å! :p Sulten å finner ingen mat som frister, blir kvalm når jeg er sulten og når jeg spiser :p

Jeg er å veldig slik, men jeg får ikke ordentlig sultenfølelse, blir bare kvalm, og da mister jeg helt matlysta. Og samme når jeg skal tenke på hva å lage til middag og slikt, så blir jeg kvalm. Slitsomt, men håper det gir seg snart.

Sånn er det her også.. er skrubbsulten hele tida, med unntak av kanskje 15 minutter etter jeg har spist.. :P Så jeg spiser ofte, men blir jo ikke så mye i slengen.. Blir fort mett også, men har jo sikkert litt med at jeg spiser hele tida.. Matlysta er ikke på topp da.. har liksom ikke lyst på noe, for med en gang sulten melder seg så blir jeg litt småkvalm.. spiser jeg ikke blir det ille.. så jeg spiser fordi jeg må..

Kattejenta skrev:
Her blir jeg også kvalm når jeg blir sulten.. Men er desverre plass til MASSE mat :/ Lurer på hvor mange kilo jeg går opp dette svangerskapet...

Å, jeg er som deg. Spiser hele tiden for å holde kvalmen i sjakk, men ender opp med å spise mye hver gang jeg spiser, så føler meg stappmett og oppblåst hele tiden. Har ikke turt å gå på vekten! Kommer til å se ut som Keiko snart! Og jeg som gjerne ville være sån fin gravid med struttemage, ikke ese ut overalt! :(

Slik er det her også. Sulten, men brekker meg av lukten av mat og spiser ikke opp halvparten engang. Sliter veeeldig med å få i meg frokost.

Back
Topp