Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal få mannen til å dra på butikken etterpå og kjøpe salmalaks, så jeg kan spise det med ris, avokado og soyasaus. Middagen vi skulle ha i dag gjorde meg bare kvalmSamme her, kvalmen gjør meg superkresen. Og det som funker en dag funker kanskje ikke neste dag, men her er noen eksempler på mat som jeg har spist en del av i det siste. Det er stort sett veldig enkel mat uten krydder eller ‘noe rart’. For eks: salte kjeks, brødskive med smør og gulost, eller brødskive med majones og skivet tomat, melonyoghurt, avokado, kokt egg, revet gulrot med sitron, stekt kjøttdeig med litt salt og ingenting annet, kokt potet med litt smør. Den beste middagen om dagen synes jeg er salmalaks med ris, avokado og soyasaus.
Håper det kan funke for deg også!Skal få mannen til å dra på butikken etterpå og kjøpe salmalaks, så jeg kan spise det med ris, avokado og soyasaus. Middagen vi skulle ha i dag gjorde meg bare kvalm
Føler veldig med deg, kvalme er forferdelig! Her får jeg som regel ikke i meg noe som helst før ut på ettermiddagen. Men utover dagen må jeg bare kjenne etter hva jeg kan klare å svelge. Jeg er helt avhengig av samboer til å kjøpe inn mat, lage, servere osv. Klarer som regel ikke spise det samme to dager på rad. Hadde hyperemesis forrige svangerskap, håper jeg slipper det denne gangen!Hei! Jeg sliter med dårlig matlyst og kvalme, tanken på mat gjør at det knyter seg i halsen hva spiser dere som sliter med kvalme? Noen tips? Middag er verst
Pizzaskorpe? Så samboer spiser fyllet og du skorpa?Føler veldig med deg, kvalme er forferdelig! Her får jeg som regel ikke i meg noe som helst før ut på ettermiddagen. Men utover dagen må jeg bare kjenne etter hva jeg kan klare å svelge. Jeg er helt avhengig av samboer til å kjøpe inn mat, lage, servere osv. Klarer som regel ikke spise det samme to dager på rad. Hadde hyperemesis forrige svangerskap, håper jeg slipper det denne gangen!
Pannekaker (uten syltetøy), Ritz, pizzaskorpe, eple, pommes frites, nachochips.
Drikke: Farris med sitronsmak
Haha, ja Skjærer av et par skorper til meg, så spiser han resten.Pizzaskorpe? Så samboer spiser fyllet og du skorpa?
Det var nytt for meg, må jeg sjekke ut. Godt tipsHar dere forresten sett at Helseoversikt-appen har et verktøy for å måle svangerskapskvalme?
Nam!! Det fikk jeg skikkelig lyst på nå også! Så kvalm om dagen Hvordan er salmalaks med tanke på kvalmen? Hadde "vanlig" laks til middag her om dagen, klarte en bit...Skal få mannen til å dra på butikken etterpå og kjøpe salmalaks, så jeg kan spise det med ris, avokado og soyasaus. Middagen vi skulle ha i dag gjorde meg bare kvalm
Oj, takk for tips, det hadde jeg ikke fått med meg. Tok den nå, veldig interessant å se hvor på skalaen jeg ligger!Har dere forresten sett at Helseoversikt-appen har et verktøy for å måle svangerskapskvalme?
Salmalaksen er mild og lettere å få ned enn vanlig laks synes jeg. Men soyasausen satt igjen på tunga/ganen lenge etter jeg hadde spist, og det gjorde meg kvalmNam!! Det fikk jeg skikkelig lyst på nå også! Så kvalm om dagen Hvordan er salmalaks med tanke på kvalmen? Hadde "vanlig" laks til middag her om dagen, klarte en bit...
Synes soyasaus hørtes så godt ut mot kvalmen, men får prøve litt forsiktig da! Mannen ville ikke dra på butikken i dag så får bli en annen dagSalmalaksen er mild og lettere å få ned enn vanlig laks synes jeg. Men soyasausen satt igjen på tunga/ganen lenge etter jeg hadde spist, og det gjorde meg kvalm
5+5 her og begynner å bli ille. Hos meg bruker det å komme rundt 5-6 uker. Kan være du slipper unna. Ikke alle blir kvalme. Nyt det!Får jeg spørre om hvor langt dere er på vei? Er kommet til uke 6+1 her og har ingen kvalme.
6+6 idag.. konstant kvalm, hele døgnet nesten.. minst når jeg våkner faktiskFår jeg spørre om hvor langt dere er på vei? Er kommet til uke 6+1 her og har ingen kvalme.