Mat og koffein

Ellemelle92

Forelsket i forumet
Noen som vet hvor mange kopper kaffe en kan drikke (gjennomsnittlig størrelse), og pepsi max? Når jeg googler får jeg ulikt svar. Sist graviditet drakk jeg 2 kopper kaffe om dagen og det var innafor der jeg hadde lest, men nå fant jeg et sted at det var litt over 1 kopp per dag..

Og noen som vet om en kan spise stekt mør/fårepølse? Feks på ostesmørbrød eller omelett?

Jeg har hørt 2 kopper kaffe eller 0,5l pepsi max/cola
Stekt spekeskinke går bra. Bakteriene man er redd for dør ved varmebehandling

Jeg holder meg i alle fall til to kopper av hva enn som inneholder koffein. Har plutselig fått innslag av kvalme siden i går. Kaffe og mat spesielt gjør det verre, så jeg tar to små kopper te nå. :happy:

Jeg også drikker to kopper kaffe med koffein :) kjøpte meg koffeinfri kaffe og jeg syns den er kjempegod! Smaker ikke forskjell :) jeg er skikkelig kaffekjærring så jeg mååååå ha det :)

Jeg også drikker to kopper kaffe med koffein :) kjøpte meg koffeinfri kaffe og jeg syns den er kjempegod! Smaker ikke forskjell :) jeg er skikkelig kaffekjærring så jeg mååååå ha det :)
Hvilken sort har du kjøpt? Er ei skikkelig kaffekjerring, må finne en god erstatter:)

Jeg holder meg i alle fall til to kopper av hva enn som inneholder koffein. Har plutselig fått innslag av kvalme siden i går. Kaffe og mat spesielt gjør det verre, så jeg tar to små kopper te nå. :happy:
Ja husker det fra sist at når kvalmen kom var det slutt på kaffi. Så jeg får nyte i små mengder mens jeg kan :)

Leste 1 liter Svart brus et sted, så har forholdt meg til det.. mulig det egentlig er litt mye:( jeg drikker kun Pepsi Max til vanlig.. så blir bok litt for mye nå i svangerskapet og:shifty:

Leste 1 liter Svart brus et sted, så har forholdt meg til det.. mulig det egentlig er litt mye:( jeg drikker kun Pepsi Max til vanlig.. så blir bok litt for mye nå i svangerskapet og:shifty:
Jeg og drikker bare pepsi max til vanlig. Men går fint å bytte ut sånn delvis nå :)

Pepsi max er min go-to-drikke også, så prøver å gå ned sakte men sikkert nå... Ikke så lett :smiley-ashamed004

Jeg drikker sjelden kaffe til vanlig, og brus har jeg mista HELT lysta på, særlig «sort» brus.

Vanlig, blå farris er ny favoritt :)

Back
Topp