Mat og ernæring som gravid

Dagens lunch ble;
Havregrøt, cottagecheese, paranøtter, mandler, sukrin og kanel:happy::Heartred
Hvem sier grøt kan være kjedelig?:notworthy:love7

Hva spiser dere til lunch idag?:happy:

3141D034-5FBA-4BEB-91C7-D31531627BB9.jpeg
 
Dagens lunch ble;
Havregrøt, cottagecheese, paranøtter, mandler, sukrin og kanel:happy::Heartred
Hvem sier grøt kan være kjedelig?:notworthy:love7

Hva spiser dere til lunch idag?:happy:

Vis vedlegget 378847

Nam!! Jeg pleier røre ut cottage cheese i havregrøten rett før den er ferdig, det er sååå godt. Så banan og masse kanel på toppen :cat:

I dag kjennes det som en hormonbombe har detonert inni meg, så jeg stod opp, satt og gråt av og på i tre timer og så bestilte jeg Mcern..... Dytter i meg fries mellom tårene og syns fryktelig synd på meg selv :wacky:
 
Nam!! Jeg pleier røre ut cottage cheese i havregrøten rett før den er ferdig, det er sååå godt. Så banan og masse kanel på toppen :cat:

I dag kjennes det som en hormonbombe har detonert inni meg, så jeg stod opp, satt og gråt av og på i tre timer og så bestilte jeg Mcern..... Dytter i meg fries mellom tårene og syns fryktelig synd på meg selv :wacky:
Det hørtes veldig godt ut!:love7:notworthy

huffda kjære deg!! Det er lov å ha det sånn!:Heartred Vi er nok alle der i tid og utide om dagen! Klemmepå:love7
 
Det hørtes veldig godt ut!:love7:notworthy

huffda kjære deg!! Det er lov å ha det sånn!:Heartred Vi er nok alle der i tid og utide om dagen! Klemmepå:love7
Åå, tusen takk for god trøst! <3 Det er påskefest på jobb i ettermiddag, og jeg syns allerede det er litt utfordrende å dukke opp etter kjempelang tid på hjemmekontor, så da hjelper det ikke akkurat at formen er som den er. Blir så usikker på om jeg skal pushe meg selv litt og kanskje ha godt av å komme meg litt ut, eller lytte til kroppen og bare bli hjemme...
 
Her ble det knekkebrød med leverpostei og agurk, med tomater ved siden av. Og siden vi har brusmaskin drikker jeg bare boblevann som jeg har litt sukkerfri pasjonsfruktsaft oppi for litt smak. Blir som brus.
 
Åå, tusen takk for god trøst! <3 Det er påskefest på jobb i ettermiddag, og jeg syns allerede det er litt utfordrende å dukke opp etter kjempelang tid på hjemmekontor, så da hjelper det ikke akkurat at formen er som den er. Blir så usikker på om jeg skal pushe meg selv litt og kanskje ha godt av å komme meg litt ut, eller lytte til kroppen og bare bli hjemme...
Huff! Det skjønner jeg veldig godt!:Heartred
Viktig å lytte til kroppen og ikke pushe for mye!
:love7:notworthy
 
Huff! Det skjønner jeg veldig godt!:Heartred
Viktig å lytte til kroppen og ikke pushe for mye!
:love7:notworthy

Det har du så rett i! Jeg endte opp med å dra mest fordi jeg tenkte det ville være bra for hue og det sosiale, og det var veldig hyggelig. Men fyf, kroppen straffer meg for det i i dag :singing: Føles som jeg har vært på grisefylla selv om jeg ikke drakk en dråpe :meh:
 
Back
Topp