Mat og drikke - tips

Takk for tipsene :)

Spørsmålet er ikke bare hvor lett å få i seg det er, men hvordan det smaker når det kommer opp igjen

anbefaler: surmelk og melk. Avokado smaker avokado, bare most og varmere
0/10 på biola. Det anbefales ikke.

appelsinjuice er godt, men desverre ikke veldig godt på retur. Oh, the choices!

Må si meg uenig med melk som ikke akkurat er luksus i retur det heller, men helt enig med appelsinjuice eller andre syrlige ting :yuck: gir fyllekulevibber, spesielt når svimmelheten har slått inn også :happy090

Må si meg uenig med melk som ikke akkurat er luksus i retur det heller, men helt enig med appelsinjuice eller andre syrlige ting :yuck: gir fyllekulevibber, spesielt når svimmelheten har slått inn også :happy090
Synes ikke melk er supergodt i retur, men i lys av annet, så synes jeg det er helt greit. Perspektiv eller noe

Noen tips til lette og sunne middager?:joyful: Må prøve å holde meg til et sunt kosthold i dette svangerskapet:p Hadde 6kg igjen fra forrige, så håper jeg kan unngå å gå opp like mye nå:dead: Jeg hadde veldig lyst på ting med sukker sist, så hvis noen også har tips til hvordan man unngår sulkercravings så…:hilarious:
Spiser bare kjøtt/fugl/fisk til middag og grønnsaker eller salat. :) det hjelper ihvertfall meg.

Noen som har noen tips til enkle middager med hvit fisk? Blir dessverre alt for lite av det her i huset.

Noen som har noen tips til enkle middager med hvit fisk? Blir dessverre alt for lite av det her i huset.
Kokt torsk med kokte grønsaker, poteter og smelta smør er veldig enkelt og godt, syns eg.

Ellers er dette ein god rett: https://www.tine.no/oppskrifter/middag-og-hovedretter/fisk-og-skalldyr/ovnsbakt-torsk Pleier å ta i dei grønsakene eg har i kjøleskåpet.

Er også glad i fiskegrateng. Det tar litt meir tid å lage, men det er enkelt å lage dobbel eller endå større porsjon og fryse ned.

Fiskesuppe går også ann. Det enklaste er å kjøpe ferdig base eller pose og fylle på med ekstra fisk eller grønsaker. Eller så går det ganske raskt å lage sjølv også.

Kom også på stekt seibiff med løk. Har ikkje hatt det på mange månader, så det fekk eg lyst på no :happy:

Gulrøtter med holiday-dip HVER ENESTE DAG! Vafler med tynt lag rømme og jordbær. Smil-sjokolade, banan, økologiske epler fra Coop, sånn bixit kjeks med blåbærsmak og fylte horn med ost og skinke er det som funker her om dagen. Funnet ut at trikset er å variere litt, blir lei og uvel av å spise det samme hele tiden.
Håper og tror jeg er over det verste med kvalme nå (15+1). Har forsiktig begynt å trappe med på kvalmestillende.

Back
Topp